#2 af Futura (slettet)
Statistik over motion...
Du læser en tråd i debat > motionFutura (slettet)
re: Statistik over motion...
Hmmm, hvad er det mere præcist, du ikke kan finde ud af?
16 år9. april 2008 kl. 21:51
Jasmin9 (slettet)
Det er jo mere eller mindre en slags top 10 over de mest aktive inde for de forskellige motions-områder (hård, mild, generel osv.)
Det er faktisk vildt motiverende at se sit navn der :o)
Peace love og masser af gulerødder
Det er faktisk vildt motiverende at se sit navn der :o)
Peace love og masser af gulerødder
16 år10. april 2008 kl. 05:25
iakob
Hej, jeg ligger øverst i statistikken for 1. kvartal 2008 - fordi jeg åbenbart har været rigtig godt til at følge mit mål :-D
Hehe... :-D
Ros til mig!
Hehe... :-D
Ros til mig!
16 år10. april 2008 kl. 11:17
Anette80 (slettet)
Jeg er heller ikke helt med på hvordan den statistik virker. Registrerer den motionen automatisk når man tilmelder sig?
Hilsen
Anette
Hilsen
Anette
16 år10. april 2008 kl. 23:23
Anette80 (slettet)
Og så lige en masse Ros til iakob :D
16 år10. april 2008 kl. 23:24
iakob
Tak.
Det jeg har gjort er at melde mig til. Og så skriver jeg jo mad, motion og vægt ind.
Der bliver så ført nogle statistikker - det gør programmet for os. I bliver nødt til at nærlæse hjælpen på statistik-siden fordi det er lidt indviklet og jeg tror ikke jeg kan forklare det bedre.
Der er forskellige statistikker - statistikker der gældes over en uge, over en måned og over et kvartal. Der er statistikker for aktivitetsniveau, vægttab, afvigelse fra mål etc etc - alt sammen beregnet på de tilmeldte brugeres indtastede data.
Top 10 personer / områder i hver statistik bliver vist. Dvs hvis du er nummer 11 i en statistik så kan du ikke se det.
Hvis der er noget mere I ikke forstår, prøv at stille spørgsmålet mere præcist. Er det beregningen I ikke forstår? Hvordan man skal læse dem? Eller hvordan man skal fortolke dem?
Prøv at give et eksempel og så spørge specifikt til det eksempel - så kan det være jeg bedre kan svare.
Det jeg har gjort er at melde mig til. Og så skriver jeg jo mad, motion og vægt ind.
Der bliver så ført nogle statistikker - det gør programmet for os. I bliver nødt til at nærlæse hjælpen på statistik-siden fordi det er lidt indviklet og jeg tror ikke jeg kan forklare det bedre.
Der er forskellige statistikker - statistikker der gældes over en uge, over en måned og over et kvartal. Der er statistikker for aktivitetsniveau, vægttab, afvigelse fra mål etc etc - alt sammen beregnet på de tilmeldte brugeres indtastede data.
Top 10 personer / områder i hver statistik bliver vist. Dvs hvis du er nummer 11 i en statistik så kan du ikke se det.
Hvis der er noget mere I ikke forstår, prøv at stille spørgsmålet mere præcist. Er det beregningen I ikke forstår? Hvordan man skal læse dem? Eller hvordan man skal fortolke dem?
Prøv at give et eksempel og så spørge specifikt til det eksempel - så kan det være jeg bedre kan svare.
16 år11. april 2008 kl. 10:54
KH
Carina