Fitness.

Du læser en tråd i debat > motion

Fitness.
Hej.
Skal starte i fitness center i dag er der andre der bruger det og hvad laver i ??

Gitte.
19 år16. april 2005 kl. 10:13
re: Fitness.
Hejsa
Jeg er går i et motionscenter hver morgen, og jeg dyrker både cardio og styrketræning

Tirsdag og torsdag kører jeg igennem med cardio 1-1½ time. Jeg løber 30 min og laver noget andet, roer, stepper osv i en lille time

Mandag onsdag og fredag løber jeg også 15-30 min, men derefter styrketræner jeg efter dette program

Bænkpres
squat
benpress
rowing
triceps curls
biceps curls
pull down

Du kan se alle øvelser på exrx.com.

jeg er helt vild med styrketræningen. Man bliver fast i kødet og underarmene, lårene osv. flapper ikke så meget. Desuden har man det skønt efter en omgang, hvor man har været hele kroppen igennem.

der er mange muligheder. Snak med en instruktør om hvad dine ønsker er, og så sammensætter i sammen et program ud fra hvor meget tid du har osv.

God fornøjelse:-)
19 år17. april 2005 kl. 00:12
Hej.
jeg er meget øm i hele kroppen, men det var jo også første gang.

Gitte.
19 år17. april 2005 kl. 17:37
jeg er også lige startet, har været der 5 gange nu, det er fantastisk, jeg har fået lagt et program , men er igennem alle maskiner og starter med 15 min på cykel og slutter med 15 min på løbebånd , det hele tager ca halvanden time, og man har det godt, og eg starter fra 0, jeg har tabt 31 kg, og en del muskelmasse, så min fys og læge råede mig til det , og jeg er så glad for det, det eneste er jeg ikke skal kigge på vægten tog 900 g på i sidste uge, men det e rhelt naturligt siger eksperterne :) det skal jeg lige vende mig til, men har fået i vide nu skal jeg kigge i spejlet og måle cm :) men måske fordi vægten har været vigtig om lørdagen så længe, så mærkeligt , men måtte lige i lørdags og det skulle jeg ikke have gjort :)

du vil få det bedre fra gang til gang, jeg synes det e rsjovt og det meget bedre
13 år23. november 2010 kl. 20:08
Jeg er også lige startet, og indtil videre vil jeg lægge fokus på at få prøvet en masse hold. Jeg træner i Fitnessworld hvor medlemsskabet gælder til alle deres centre, så det giver en del muligheder for at finde et hold der passer i et af centrene. Indtil videre har jeg ikke rigtig planer om at kaste mig ud i diverse maskiner.... jeg SKAL have et tidspunkt og en slavepisker (instruktør) for at komme ud af døren og rent faktisk presse mig selv lidt.
13 år25. november 2010 kl. 10:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });