#2 af claus (slettet)
Rulleskøjteløb/in-line
Du læser en tråd i debat > motionclaus (slettet)
re: Rulleskøjteløb/in-line
Den nemmeste måde at finde ud af det på, det er bare at sammenligne med tallene for andre aktiviteter. Prøv at kigge på løb. Den langsomste form for løb er et 8-tal mens de 12 svarer til løb ca. midt i feltet. Så hvor hårdt er det at løbe på rulleskøjter? Er det lige så hårdt som ved at løbe med jævn fart, eller er det kun som at løbe langsomt...?
Sådan synes jeg tit, at man er nødt til at prøve at sammenligne lidt med andre ting, man ved, hvor hårdt er, for databasen kan jo ikke have alting med i alle gradbøjninger...
Sådan synes jeg tit, at man er nødt til at prøve at sammenligne lidt med andre ting, man ved, hvor hårdt er, for databasen kan jo ikke have alting med i alle gradbøjninger...
16 år12. marts 2008 kl. 21:18
Jeg er i tvivl om hvad jeg skal taste min tur på rullekøjter ind som. På listen over motion kan man enten vælge mellem rulleskøjteløb, der har en belastning på 7 eller in-line med belastningen 12. Jeg står selv på side-by-side (dvs. ikke in-liners), kan det virkelig passe at der er så stor forskel på de to forskellige rulleskøjteformer? Skal jeg vikelig nøjes med at taste min motion som rulleskøjteløb på 7, eller er belastningen ved side-by-side løb også 12?
På I Forms hjemme side er der en motionsform med overskriften rulleskøjteløb/in-liner, men jeg kan ikke finde ud af om beskrivelsen også gælder ved side-by-side..
Hvad siger I???