Nu skal der cykles!!!

Du læser en tråd i debat > motion

Nu skal der cykles!!!
Min kondition er helt i bund og jeg kan ikke tage mig sammen til at komme afsted til et fitnesscenter e.l. Og det er altid dårligt vejr - den eneste motion, jeg får taget mig sammen til, det er nogen gode gåture - og de giver ikke meget kondition...

Så nu har jeg bidt i det sure æble og bestilt en motionscykel - så må jeg ringe til bankmanden og sige undskyld i morgen. Jeg har egentlig ikke rigtigt plads til sådan en, men det må jeg få løst, for det er den eneste mulighed jeg har. Heldigvis er jeg så nærig, at jeg nok skal få den brugt, for alle de penge skal da ikke gå til spilde :-D
16 år9. marts 2008 kl. 14:06
re: Nu skal der cykles!!!
Jeg kan kun give dig ret. På onsdag skal min cykel til forårsklargøring og jeg får den hjem på torsdag. På onsdag i næste uge - hvis vejret ellers holder, så cykler jeg på arbejde.

Jeg regner med at cykle 2 gange om ugen i starten, men vil sætte det op til 4 gange - jeg har skrevet planen ned.

Så.. tager vi cyklerne frem... :-D
16 år10. marts 2008 kl. 10:14
re: Nu skal der cykles!!!
Yo, Claus - vejret er til det nu, så op på jernhesten. Du kan evt. ryge med på min uge 11 skalle der også findes i dette forum - intet er for lidt eller for småt, så bare byd ind.
16 år10. marts 2008 kl. 10:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });