Eyetoy til PS3
Du læser en tråd i debat > motionveile
re: Eyetoy til PS3
Hej iacob
Vores (til PS2) er købt i Bilka, tror nok at den kostede 400-500Kr, men der er forskellige priser afhængig af om du behøver kameraet.
Kvickly og Merlin har dem også...
Vores kamera er blevet uskarpt (har nok været tabt) så jeg prøvede at sætte mit webcam til istedet, men det virker altså ikke....
Så i rabatten en aften at der kan fåes noget tilsvarende til de andre spilkonsoller, men kan ikke huske hvad de hedder.
Veile
Vores (til PS2) er købt i Bilka, tror nok at den kostede 400-500Kr, men der er forskellige priser afhængig af om du behøver kameraet.
Kvickly og Merlin har dem også...
Vores kamera er blevet uskarpt (har nok været tabt) så jeg prøvede at sætte mit webcam til istedet, men det virker altså ikke....
Så i rabatten en aften at der kan fåes noget tilsvarende til de andre spilkonsoller, men kan ikke huske hvad de hedder.
Veile
16 år4. marts 2008 kl. 11:44
iakob
re: Eyetoy til PS3
Vi har allerede en ps2 og en ps3 (2'eren står på børneværelset og 3'eren er mors og fars :-)
Spørgsmålet er om man ikke kunne købe det på nettet og få det sendt?
Spørgsmålet er om man ikke kunne købe det på nettet og få det sendt?
16 år4. marts 2008 kl. 12:38
Jeg søgte lidt på det og det ser ud til at den er kommet til PS3 i efteråret 2007 (pris: i omegnen af 200 - 400 kroner, PS2 versionen er billigere). Jeg har lidt svært ved at finde priser - det undrer mig at der var så få hits på google og de fleste var ebay og Den Blå Avis og den slags. EDBPriser. dk havde heller ikke noget - henviste til Gear.dk som ikke havde meget.
Så hvor i alverden køber man sådan en fætter?