erfaring med hjemmetræning?

Du læser en tråd i debat > motion

erfaring med hjemmetræning?
er der nogen her, som har erfaring med hjemmetræning? og som har fundet det effektivt?
Jeg kunne godt bruge noget inspiration, for det er ikke hver dag, jeg kan komme afsted til træningscentret. Jeg har prøvet at sjippe, men det er ikke så nemt, når man bor i lejlighed, naboerne bliver vist ikke så glade, hvis jeg gør det tit.
Jeg har overvejet at anskaffe mig en wellness-ball men vil også gerne kunne lave kredsløbstræning og ikke kun styrke
16 år27. februar 2008 kl. 21:25
re: erfaring med hjemmetræning?
Hejsa.
Jeg synes også det er lidt svært at holde gnisten og formen hjemme. Men jeg har valgt motionscenteret fra og i stedet købt en crosstrainer. Den bruger jeg næsten hver dag...fra ca 15-20 min til 30-40 min...overvejer dog at lave mindre træningsdage, og bare træne længere, da jeg synes det er svært at nå det hver eneste dag. Jeg er rigtig glad for den, og især for at jeg får den brugt. Overvejer dog stadig at tilmelde mig et center alligevel for at få det hele strammet lidt op;0)
16 år5. marts 2008 kl. 14:02
re: erfaring med hjemmetræning?
Jeg har i en snæver vending brugt de træningsprogrammer man selv kan kombinere på "Ha det godt" hjemmesiden. Det er godt fordi du kan vælge både træningsintensitet og hvilke dele af kroppen du vil træne, men det skal siges at "træneren" kan blive lidt enerverende at høre på hvis det er for ofte, men en gang imellem synes jeg faktisk hun er helt motiverende ;-)
Ellers har andre foreslået at finde træning / danseøvelser på YouTube hvilket jeg også har fundet meget underholdende.
God træningslyst :-D
16 år7. marts 2008 kl. 19:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });