Stavgang????

Du læser en tråd i debat > motion

Stavgang????
Nu har jeg søgt på alle mulige måder under motion på stavgang, kan det være rigtigt at man ikke har taget denne form for motion med, eller er det mig der ikke har forstand på at søge rigtigt ???, er der nogen der ved noget , det er jo en form for motion hvor der bliver forbrændt rigtig mange kcal.
16 år26. februar 2008 kl. 11:57
re: Stavgang????
Undskyld at jeg svarer uden at svare på dit spørgsmål.....
Jeg har nemlig overvejet stavgang men har stadig en fordom om at det er for ældre & svagelige personer.
Men jeg er ikke over vild med løb men ææælsker at gå.
Dyrker du det alene? Skal man lære noget teknik eller er det bare derudaf?
KH Lene
16 år28. februar 2008 kl. 05:44
re: Stavgang????
Hej Lene!
Jeg går alene, med ved også at der rundt i landet er klubber man kan tilmelde sig, og nej det er ikke kun ældre der går stavgang, men du kan læse meget om det på nettet, bare søg på stavgang så skal du bare se *SSS*, og så forbrænder du mager mere en alm. gang, så kom du bare igang.
Hilsen
Lis
16 år28. februar 2008 kl. 13:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });