#2 af fabiola4 (slettet)
Bevægelse i hverdagen
Du læser en tråd i debat > motionfabiola4 (slettet)
re: Bevægelse i hverdagen
hvor er i bare gode...
ja jeg har altså også sat min dag som aktiv,, da jeg står op hele dagen.. er det ikke godt nok,, og som jeg har skrevet et andet sted....så får jeg et nagativt ansigt når jeg løber en tur,, hvorimod hvis jeg ikke gør der en glad???det forstår jeg ikke.---
ja jeg har altså også sat min dag som aktiv,, da jeg står op hele dagen.. er det ikke godt nok,, og som jeg har skrevet et andet sted....så får jeg et nagativt ansigt når jeg løber en tur,, hvorimod hvis jeg ikke gør der en glad???det forstår jeg ikke.---
16 år25. februar 2008 kl. 14:17
claus (slettet)
Jeg står også op ved mit skrivebord meget af dagen - det tæller jo alt sammen.
Ud over det, så sidder jeg normalt i gennemsnit to timer hver aften med min guitar og øver. Der er jeg også begyndt at stå op og spille meget af tiden i stedet - det er lige så man kan blive helt forpustet af det - og så får jeg både øvet og motioneret samtidig, det er jo ren overskud ;)
Ud over det, så sidder jeg normalt i gennemsnit to timer hver aften med min guitar og øver. Der er jeg også begyndt at stå op og spille meget af tiden i stedet - det er lige så man kan blive helt forpustet af det - og så får jeg både øvet og motioneret samtidig, det er jo ren overskud ;)
16 år25. februar 2008 kl. 21:40
iakob
Taler vi heftig el-guitar eller stille spansk guitar?
16 år26. februar 2008 kl. 08:02
claus (slettet)
Det er forskelligt - men det kan ofte blive ganske heftigt... :-D
16 år26. februar 2008 kl. 17:34
Jeg skal nok skrive hvis jeg falder over nogle super råd i artiklen. Men altså god ide at snuppe 24 timer hvis du falder over den et sted.
Kh Karina