#2 af bruger slettet
Børn og motion ideer
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Børn og motion ideer
Vi leger nogle gange Simon siger, det synes børnene er ret sjovt. En skal være Simon og f.eks. sige Simon siger hop, så hopper alle. Hvis man bare siger hop, uden at sige Simon siger, skal man forstsætte det man er i gang med. Så kan man hoppe, danse, løbe, dreje rundt, trille på gulvet og alt muligt, og det er hyggeligt.
16 år24. februar 2008 kl. 11:24
iakob
Det er mega svært. Jeg fik på et tidpunkt en motionscykel og den virkede da også fint en overgang men så holdt jeg op med at bruge den (det var før min kur). Så een eller anden form for stationært motionsredskab kunne være en løsning.
Pilates skulle også være god træning. Man kan jo altid give den 4-årige en mini-bold så han eller hun kan være med. Den lille er nok glad for bare at sidde der.
Så er der træningsprogrammer man kan købe på dvd. Nogle af dem er jo også effektive.
Endeligt har iform nogle hjemmetræningsprogrammer - mavebøjninger, rygøvelser, armbøjninger mv. De dukker tit op i bladene og mon ikke også de har dem på hjemmesiden?
Pilates skulle også være god træning. Man kan jo altid give den 4-årige en mini-bold så han eller hun kan være med. Den lille er nok glad for bare at sidde der.
Så er der træningsprogrammer man kan købe på dvd. Nogle af dem er jo også effektive.
Endeligt har iform nogle hjemmetræningsprogrammer - mavebøjninger, rygøvelser, armbøjninger mv. De dukker tit op i bladene og mon ikke også de har dem på hjemmesiden?
16 år25. februar 2008 kl. 09:33
fabiola4 (slettet)
manden kom allerde hjem kl, 15 i går (søndag) Så min datter på knap 4 år,, fandt løbecyklen og jeg tog løbetøj på.. og så afsted,,,"jeg sveder mor" - som om det er en sygdom hihi---men det gik godt,, jeg løb foran,, og når der var for lang imellem os,, hoppede jeg på stedet...glæder mig til at hun kan følge trop på hele turen.. men det gik godt må jeg sige...
Efter sådan en hjemmeweekend,, kan jeg godt blive lidt irretabel, og ved at andre også kan,, ved i hvad det er det hjælper på det?? det er sådan en gang motion,, man får meget mere overskud...så det skulle alle bare vide,, så ville alle få det meget bedre....
jep.. jeg er ved at se om jeg kan finde nogle gode fitness dvd....
Efter sådan en hjemmeweekend,, kan jeg godt blive lidt irretabel, og ved at andre også kan,, ved i hvad det er det hjælper på det?? det er sådan en gang motion,, man får meget mere overskud...så det skulle alle bare vide,, så ville alle få det meget bedre....
jep.. jeg er ved at se om jeg kan finde nogle gode fitness dvd....
16 år25. februar 2008 kl. 14:15
tynd74
hej fabiola4
jeg bed mærke i at du gerne vil have nogle fitnes dvd.
jeg har netop fået en dvd der hedder : træn som du vil.
den er bare kanon. bannert for dem der har lavet den og forhandler den kommer tit frem her i højre side.
det er en fitnes instruktør, en fysioterapeut og en kostvejleder der har lavet den og den er nem at følge.
man kan vælge mellem et program på 15min
et på 30min og til sidst et på 45min.
der er også gulvøvelser og udstrækningsøvelser.
den kan jeg varmt anbefale.
lise
jeg bed mærke i at du gerne vil have nogle fitnes dvd.
jeg har netop fået en dvd der hedder : træn som du vil.
den er bare kanon. bannert for dem der har lavet den og forhandler den kommer tit frem her i højre side.
det er en fitnes instruktør, en fysioterapeut og en kostvejleder der har lavet den og den er nem at følge.
man kan vælge mellem et program på 15min
et på 30min og til sidst et på 45min.
der er også gulvøvelser og udstrækningsøvelser.
den kan jeg varmt anbefale.
lise
16 år25. februar 2008 kl. 15:46
veile
Hvis du gerne vi lave motion sammen med ungerne, kan der fås nogle ret sjove programmer til spilkonsoller. Vi har et til PS2 der hedder eye-toy. Hvor man blandt andet spiller bowling eller løber (på stedet ) eller flygter fra hajer. Der er mange forskellige og man man godt spille to imod hinanden. Min unger kommer virkelig op at svede, og ender som regel i undertøj inden de har fået nok :-)
Det er et lille "webcam" som registrerer din bevægelser foran skærmen, og man må virkelig lave store bevægelser for at blive set.
Jeg skulle selv lige til at afterlyse DVD'ere til børn/voksne, da vi nu rydder kontoret og laver lege/motionsrum. Vi har en 42" fladskærm i "overskud" så det bliver her der skal spilles PS2 og laves DVD-motion. Ungerne glæder sig også meget, de har længe efterlyst et "motionsrum"
Jeg er selv meget glad for min motionscykel, men tror at den ville være træls med en et-årig, fordi man er bange for at ramme dem, hvis de kommer for tæt på (kan jeg stadig have lidt problemer med, med vores på 3)
Vil holde øje med "træn som du vil" her på siden :-)
Det er et lille "webcam" som registrerer din bevægelser foran skærmen, og man må virkelig lave store bevægelser for at blive set.
Jeg skulle selv lige til at afterlyse DVD'ere til børn/voksne, da vi nu rydder kontoret og laver lege/motionsrum. Vi har en 42" fladskærm i "overskud" så det bliver her der skal spilles PS2 og laves DVD-motion. Ungerne glæder sig også meget, de har længe efterlyst et "motionsrum"
Jeg er selv meget glad for min motionscykel, men tror at den ville være træls med en et-årig, fordi man er bange for at ramme dem, hvis de kommer for tæt på (kan jeg stadig have lidt problemer med, med vores på 3)
Vil holde øje med "træn som du vil" her på siden :-)
16 år29. februar 2008 kl. 12:47
iakob
Kan man ikke lave en slags skumgummi-frakke til cyklen? Med lidt pæn betræk hvis man er fiks på fingerene så kunne det endda måske kommet il at se nogenlunde ud.
Eye-toy.. den må jeg lige checke ud.
Eye-toy.. den må jeg lige checke ud.
16 år3. marts 2008 kl. 11:11
I hverdagene løber jeg,, men en gå tur på 5 km,,, er lige i overkanten,, til havd den sroe kan klare ej heller ikke på cykel,, i går prøvede vi det der på dr motion,, men det var da for kedeligt....ideer modtages gerne...