iform skriver det er godt at drikke cacaomælk efter en times løbetur

Du læser en tråd i debat > motion

iform skriver det er godt at drikke cacaomælk efter en times løbetur
16 år21. februar 2008 kl. 13:19
re: iform skriver det er godt at drikke cacaomælk efter en times løbetur
Hm de skriver ikke at det er godt for vægttab - jeg tænker at siden at der er rimeligt mange kalorier i kakaomælk så er det måske ikke så godt hvis man også vil tabe sig.
Altså hvis man nu træner og så bagefter indtager det samme kalorieantal i kakaomælk som man lige brændt - så er man jo ligevidt....
Men jeg tænker da at de helt sikkert har ret i at det måske ikke er direkte usundt.
16 år21. februar 2008 kl. 18:33
re: iform skriver det er godt at drikke cacaomælk efter en times løbetur
Det var meget snakken, da jeg gik i motionscenter. Det der ligger i det, er at du får noget protein tilført kroppen, plus at du hurtigt får fyldt dine sukkerdepoter op igen. Og kroppen skulle bedre kunne udnytte proteinet, når man lige har trænet.

Det mit motionscenter anbefalede, var at drikke noget mælk, hvis man følte behov for et eller andet. Det giver nemlig proteinerne uden det tilsatte sukker.
16 år22. februar 2008 kl. 00:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });