Så kom vi endelig afsted til karate igen. De sidste to uger var vi lidt ramt af sygdom og af at vi godt ville have et nyt hold med så vi har nogle at danne "par" med. Så idag kom vi afsted med vores gamle naboer, som har en dreng på alder med min søn. Egentlig havde jeg aftalt med hans mor at vi skulle afsted, men hun var i Sverige, så det blev hans far i stedet. Men han blev til gengæld bidt af det, så nu ender det nok med at det bliver ham hver gang. Heldigvis kender jeg ham ret godt ellers kan det godt være lidt grænseoverskridende med nogle af de øvelser man skal lave.
Vi svedte ikke helt så meget som første gang vi var afsted, men der er ingen tvivl om at det er god motion og vi får gang i nogle muskler som ikke så tit bliver brugt i hvert tilfælde hos mig. Jeg nævner i flæng : mavemuskler og af en eller anden grund armmuskler. Det er åbenbart ikke træning nok at slæbe varer hjem fra Kvickly eller slæbe rundt på diverse unger og ting og sager. I hvert tilfælde er det ikke nok til at jeg kan bære min egen vægt i armbøjninger. :-( Men mit håb er at jeg med tiden kan komme til at tage armbøjninger. Bare et par stykker. Jeg bliver jo heldigvis også lettere og hvis armene tilmed bliver stærkere, så må det da lykkes for mig til sidst.
Nå men jeg ville bare lige berette fra min anden karate-time. Heldigvis hjalp det også lidt på et energiindtag, som var lidt for højt pga. fødselsdag med boller og et lille stykke kage og pølsehorn til aften. Puha. Jeg glæder mig helt til ordentlig mad i morgen.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Vi svedte ikke helt så meget som første gang vi var afsted, men der er ingen tvivl om at det er god motion og vi får gang i nogle muskler som ikke så tit bliver brugt i hvert tilfælde hos mig. Jeg nævner i flæng : mavemuskler og af en eller anden grund armmuskler. Det er åbenbart ikke træning nok at slæbe varer hjem fra Kvickly eller slæbe rundt på diverse unger og ting og sager. I hvert tilfælde er det ikke nok til at jeg kan bære min egen vægt i armbøjninger. :-( Men mit håb er at jeg med tiden kan komme til at tage armbøjninger. Bare et par stykker. Jeg bliver jo heldigvis også lettere og hvis armene tilmed bliver stærkere, så må det da lykkes for mig til sidst.
Nå men jeg ville bare lige berette fra min anden karate-time. Heldigvis hjalp det også lidt på et energiindtag, som var lidt for højt pga. fødselsdag med boller og et lille stykke kage og pølsehorn til aften. Puha. Jeg glæder mig helt til ordentlig mad i morgen.
Kh Karina