#1 af Frede123 (slettet)
Tasning af motion
Du læser en tråd i debat > motionFrede123 (slettet)
Tasning af motion
Vil kun gøre det når det er rigtig motion. Fordi når jeg taster ind at jeg passer mit barn, sidder ved pc, køre bil og så videre så får jeg et energiforbrug på helt oppe omkring 2800 og min vægt stiger, så det skal jeg ikke gøre mere.. Nu taster jeg kun ind når jeg rigtig laver motion altså rigtig motionerer.. Kommer i andre også så højt op ?
16 år18. januar 2008 kl. 14:49
Ahimsa (slettet)
re: Tasning af motion
Hej jeg skriver også kun 'rigtig motion' ind. Jeg skriver faktisk heller ikke min gåtur til og fra svømmehal ind.
For mit vedkommende har det også noget at sige hvilken motion jeg laver - jeg får en højere efterforbrænding af at løbe det får jeg ikke af at svømme, så derfor taber jeg mig meget mere end planlagt når jeg løber mens svømning giver mindre vægttab og flere udsving end der står i programmet.
Men jeg tænkte om du har sat dit energiniveau rigtigt hvis du ikke kan få det til at passe sammen?
Det har
For mit vedkommende har det også noget at sige hvilken motion jeg laver - jeg får en højere efterforbrænding af at løbe det får jeg ikke af at svømme, så derfor taber jeg mig meget mere end planlagt når jeg løber mens svømning giver mindre vægttab og flere udsving end der står i programmet.
Men jeg tænkte om du har sat dit energiniveau rigtigt hvis du ikke kan få det til at passe sammen?
Det har
16 år18. januar 2008 kl. 15:40
Frede123 (slettet)
re: re: Tasning af motion
Jeg har sat min niveau til meget lavt for at være sikker.
16 år18. januar 2008 kl. 18:28
Ahimsa (slettet)
re: re: Tasning af motion
Du er også "livrem og seler typen" som jeg ;-)
16 år21. januar 2008 kl. 07:54