#2 af dutti (slettet)
Hvordan træner man ridebukselår væk?
Du læser en tråd i debat > motiondutti (slettet)
re: Hvordan træner man ridebukselår væk?
jeg har det sammeproblem.. deter også dem der generer mig mest ved min figur nu.... men jeg er lidt bange for man bare skal håbe på de forsvinder ved vægttabet, ellers er der nok ikke andre udveje end fedtsugning, medmindre mantror på de der slankebehandlinger man kan få på bestemte dele af kroppen, (har prøvet, havde ingen effekt på mig)
16 år15. januar 2008 kl. 10:08
Superwoman
re: Hvordan træner man ridebukselår væk?
Hm jeg tror faktisk ikke der er noget at gøre andet end at tabe dig til hvir du gerne vil være - og så må man leve med den krop man har. For jeg tror faktisk ikke man kan gøre ret meget ved de der ting - nogle har bare større lår end andre - længere arme - er højere - større barm osv.
Du ved vi er alle forskellige. Jeg har tabt mig omkring 10 kg og min røv er stadig stor. Jeg har da tabt mig på den men forholdsmæssigt er den stadig stor. Det har den altid været, også dengang jeg var helt ung og kun vejede 50 kg.
Nu har jeg heldigvis en kæreste der synes min store numse er både flot og attraktiv og det har fået mig til at indse - at den faktisk er ret pæn. Jeg er også sikker på at dine lår i virkeligheden er rigtigt pæne - det er bare dig der skal få øje på det.
:-)
Du ved vi er alle forskellige. Jeg har tabt mig omkring 10 kg og min røv er stadig stor. Jeg har da tabt mig på den men forholdsmæssigt er den stadig stor. Det har den altid været, også dengang jeg var helt ung og kun vejede 50 kg.
Nu har jeg heldigvis en kæreste der synes min store numse er både flot og attraktiv og det har fået mig til at indse - at den faktisk er ret pæn. Jeg er også sikker på at dine lår i virkeligheden er rigtigt pæne - det er bare dig der skal få øje på det.
:-)
16 år17. januar 2008 kl. 20:49
Kh. Karina