Sofamusen er blevet en stepmaskine - næsten ;-)

Du læser en tråd i debat > motion

Sofamusen er blevet en stepmaskine - næsten ;-)
Var til step i aften. Jeg satte trinet op til midterste indstiling (det havde jeg også gjort kort tid før jul). Og så kørte vi samme serie som sidste gang - det var bare hårdt for jeg fik rigtig arbejdet igennem. Jeg havde ikke pulsur på idag, men min puls kom så langt op at jeg måtte til at hive efter vejret.

Jeg var også i mit splinternye fitness tøj (købt på januarudsalg) :-)

Jeg kan godt mærke at jeg har fået bedre kondi og mere styrke siden holdet startede i september. Jeg kan arbejde meget mere i løbet af timen, kan være med i de fleste styrkeøvelser i slutningen af timen og jeg tager ikke helt så mange pauser mere (undtaget når jeg ikke kan finde ud af trinene, men selv det går meget meget bedre).

Jeg har jo været igang med kur i et halvt år nu. Og kommer fra komplet sofa-ladhed for 5-6 år siden siden jeg fik mit første barn for 5 år, har jeg ikke fået lov at ligge så meget på sofaen) til nu at kunne være med i step-timerne - endda med armene nogen gange. Det er noget af en omvæltning.

Min instruktør har sådan en maveøvelse, hvor man skal ligge på ryggen og så føre knæer og albuer sammen - mange gange i et raskt tempo. Før min kur ville jeg slet ikke kunne gøre det, pga maven ville være i vejen. Nu kunne jeg gennemføre hele den minut som øvelsen tog!

Imorgen skal jeg ned at cykle - mellem min løbetur i lørdags og så step idag, så tror jeg nok muligvis at jeg har ondt i benene i morgen :-D

Men lige nu... skal jeg i bad!
16 år14. januar 2008 kl. 22:27
re: Sofamusen er blevet en stepmaskine - næsten ;-)
Sejt - jeg glæder mig til at jeg kommer i lidt bedre form, så jeg kan begynde at mærke en forskel :-) Glæder mig faktisk til det bliver lidt mere sommer, så vi kan komme ud at cykle noget mere end det bliver til lige nu.

Kh. Karina
16 år15. januar 2008 kl. 08:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });