Nia ?

Du læser en tråd i debat > motion

Nia ?
Er der nogen der har prøvet sportsformen Nia og kan fortælle lidt om det ? (En blanding af dans, kampsport og yoga ). Jeg har dårlige knæ - går man meget ned i knæ og drejer ?
16 år6. januar 2008 kl. 13:58
re: Nia ?
Ja, jeg har prøvet NIA to gange. Det er en helt anden måde at træne på. Man har bare tæer og jeg synes ikke det er så hårdt, som mange andre hold - jeg fik ikke rigig sved på panden. Men der lægges mere vægt på følelser (man skal f.eks. vise at man er sur, glad, eller lign.) og så er der en del freestyle.
Der er et fokus hver gang f.eks. hælene eller rygsøjlen. Det er faktisk svært at beskrive, hvad det egentlig er, men alternativt og værd at prøve, i hvert fald hvis du kan komme gratis på hold i f.eks. fitness.dk (det var der jeg prøvede det). Jeg tror nemlig man skal have prøvet det selv, for at vide om det er noget for en.
16 år6. januar 2008 kl. 14:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });