Gratis motion? :-)

Du læser en tråd i debat > motion

Gratis motion? :-)
Hey derude..
Ja her kommer min motions-undskyldning så *S*

Jeg har siiimpelthen ikke råd til at betale 300 kr i måneden for motionscenter! Som mit navn siger, så bor jeg i Videbæk, altså midtjylland. Jeg kører gerne for at komme i motionscenter, men alle steder koster bare kassen! Har set i reklamerne om Fitness World, men deet så KBH og Ålborg og sådan.

Har I nogle råd? Kunne da være sjovt at finde på andet end en løbe-/gåtur.
16 år30. december 2007 kl. 17:30
re: Gratis motion? :-)
Der er mange aftenskoler der tilbyder forskellige former for motionshold både i form af gymnastik, yoga, pilates etc. Det plejer ikke at koste noget særligt.
16 år31. december 2007 kl. 13:26
Tjek youtube.
Mavedans, salsa, pilates, yoga, forskellige øvelser. Der er lidt af hvert, hvis du kan lide at træne hjemme
16 år31. december 2007 kl. 14:39
og deer er også er fitness i kolding.
16 år31. december 2007 kl. 14:39
Heh, da jeg skrev " KBH og Ålborg og sådan" - betød det - alle sammen langt væk.. Ville nødig køre til Kolding hver eneste gang jeg skulle træne :-)

Men ja, kunne være jeg skulle kigge youtube *S*
16 år1. januar 2008 kl. 14:57
På Dr.dk har de noget der hedder "Ha det godt" der kan du lave dit eget motions program som tager højde for hvordan din form (eller mangel på samme ;-)) er når du starter. Jeg startede med det og siden begyndte jeg at løbe / gå en rute i skoven her i nærheden - der er jo god natur omkring Videbæk så der er da mange muligheder. Som regel kan man også på landet få lov at passe / ride en helst for nogle som ikke selv har tid - hvis du altså er typen der rider?
16 år1. januar 2008 kl. 22:13
Jeg kom til at tænke at vi bor ikke så langt fra hinanden - jeg bor 6870 Ølgod. Så hvis du er interesseret i en gå / løbe makker kunne vi måske finde ud af noget?
16 år2. januar 2008 kl. 11:11
man kunne jo også som jeg gjorde ... jeg gik i genbrug og fandt kondicykel, stepper m.m. .... jeg har nok brugt for 500 ialt .. og jeg har en hel del ... men okey .. man skal også have pladsen til det *S*

Jeg havde et ekstra tv som jeg har sat oppe ved motionstingene .. og nu har jeg næsten mit helt eget motionscenter *SG* (skal bare igang med at bruge det)

Og man kan sagtens se en film mens man får motion ;-)
16 år3. januar 2008 kl. 12:36
Det vidste jeg ikke de solgte i genbrugsbutikker. Jeg har købt mit på tilbud som nyt i butikkerne. Jeg har det i stuen foran tv'et. Jeg har trampolin, sjippetov, diverse til let styrketræning m.m. Jeg havde en stepper men gav den videre da jeg fik meget ondt i knæene. Jeg går og overvejer løbebånd eller noget andet større i fremtiden. Lige nu har jeg kun ting jeg faktisk synes er sjovt at bruge for at komme i gang med at komme i bedre form.
16 år3. januar 2008 kl. 21:38
så faktisk et løbebånd i genbrug for et par måneder siden ... mener det kostede et sted mellem 1-200kr .... men det er så en pæn stor genbrugsbutik jeg har kikket i .. det er jo en af dem hvor de også har møbler m.m. .... og nogen genbrugsbutikker der kan man også snakke med dem ... at hvis de får det ind ringer de til en
16 år3. januar 2008 kl. 23:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });