Er der nogen
Du læser en tråd i debat > motioniakob
re: Er der nogen
Det er jo lidt svært at svare på. Jeg ved f.eks. ikke hvad selve arbejdet består i og hvor lang tid det tager at servere.
Men hvis jeg var dig, så ville jeg tage en lille stump blyant og en noteblok og et ur med på en typisk dag. Så ville jeg notere alle klokkeslet ned og så beregne tiden når jeg havde fået fyraften.
Alt efter hvor travlt du har, så taler vi jo også om lidt hårdere motion. Jeg gjorde rent på Glynøre Fiskeindustri for efterhånden nogle år siden og jeg må da nok sige at jeg gik lidt mere til makronerne med gulvmoppen i kantinen og i badet, end jeg gjorde når jeg skulle tømme papirkurve på kontorerne.
Men hvis jeg var dig, så ville jeg tage en lille stump blyant og en noteblok og et ur med på en typisk dag. Så ville jeg notere alle klokkeslet ned og så beregne tiden når jeg havde fået fyraften.
Alt efter hvor travlt du har, så taler vi jo også om lidt hårdere motion. Jeg gjorde rent på Glynøre Fiskeindustri for efterhånden nogle år siden og jeg må da nok sige at jeg gik lidt mere til makronerne med gulvmoppen i kantinen og i badet, end jeg gjorde når jeg skulle tømme papirkurve på kontorerne.
16 år3. december 2007 kl. 15:33
Men hvis jeg taster det sådan ind, som 6 timers let rengøring, så er det vel ikke helt af vejen vel? Godt nok er der så oprydning efter måltider, men det ved jeg jo endnu ikke hvor lang tid.
Men med en times pause, og to severinger før jeg har fri, er det vel ikke helt hen i vejret at sige rengøing i 6 timer.
Eller er det?
De bedste hilsner
julle99