Er der nogen

Du læser en tråd i debat > motion

Er der nogen
der ved anågende motion. Jeg har fået job som rengøringsassisten på et sygehus. Min arbejdstid er ca 9 timer om dagen, med en times pauvse. Men det består jo ikke i KUN at gøre rent hele tiden, jeg skal også severe mad. Jeg har tastet min motion ind, som 6 times let rengøring. Men er det let, eller moderat. Jeg skal jo lige som være færdig med afdelingen så jeg kan jo ikke bare gå og slingere den af stille og roligt som jeg formentligt ville have gjort her hjemme.
Men hvis jeg taster det sådan ind, som 6 timers let rengøring, så er det vel ikke helt af vejen vel? Godt nok er der så oprydning efter måltider, men det ved jeg jo endnu ikke hvor lang tid.
Men med en times pause, og to severinger før jeg har fri, er det vel ikke helt hen i vejret at sige rengøing i 6 timer.
Eller er det?
De bedste hilsner
julle99
16 år3. december 2007 kl. 08:53
re: Er der nogen
Det er jo lidt svært at svare på. Jeg ved f.eks. ikke hvad selve arbejdet består i og hvor lang tid det tager at servere.

Men hvis jeg var dig, så ville jeg tage en lille stump blyant og en noteblok og et ur med på en typisk dag. Så ville jeg notere alle klokkeslet ned og så beregne tiden når jeg havde fået fyraften.

Alt efter hvor travlt du har, så taler vi jo også om lidt hårdere motion. Jeg gjorde rent på Glynøre Fiskeindustri for efterhånden nogle år siden og jeg må da nok sige at jeg gik lidt mere til makronerne med gulvmoppen i kantinen og i badet, end jeg gjorde når jeg skulle tømme papirkurve på kontorerne.
16 år3. december 2007 kl. 15:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });