Sjov motion

Du læser en tråd i debat > motion

Sjov motion
youtube.com

Her er der en på engelsk

youtube.com

Jeg elsker mavedans, og sys det er en nem måde for andre at lære det på., og faktisk er nogle af øvelserne hårde!

Havde rigtig meget sjov med det.

I kan jo selv søge, efter en anden træningsform. Det er gratis og kan gøres hjemme :D
16 år26. november 2007 kl. 09:40
re: Sjov motion
Super ide - "Hvorforr det lige jeg ikke selv har tænkt på det" tænker man så ;-)
Men jeg skal da ind og finde noget salsa - er flyttet til en ny by hvor der ikke er salsa hold.
16 år27. november 2007 kl. 09:38
Hehe, ja, det er meget genialt!
Det er faktisk rigtig sjovt! :D
16 år27. november 2007 kl. 21:52
Fantastisk. Det skal jeg prøve derhjemme. Jeg har faktisk en enkelt gang prøvet mavedans til en girls night out. Det var rigtig sjovt og man bruger virkelig en masse muskler man ikke anede man havde. Og selvom det er rolige bevægelser får man virkelig sved på panden. Det er ingen sag at få gang i lidt træning når det tilmed er sjovt.
16 år10. december 2007 kl. 08:35
Ja, det er nemlig en sjov med at få motion, og så er det overnikøbet gratis. hurra for det. :D
16 år21. december 2007 kl. 02:33
Jow jow *G*

Helt sikkert sjov motion .... og sjov underholdning for familien (at se på) *G*

Tror det kunne blive sjovt at se om jeg kan få min noget store mås til at svinge og maven til at rulle *G* ... bare det vil stoppe når det er kommet i svingninger *LOL*

Men prøves skal det da ... når jeg får mit snit til det (det vil sige når jeg er HEEEEEELT alene hjemme) ;-) *G*

16 år3. januar 2008 kl. 12:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });