Indtastning af motion (stående kontorarbejde)

Du læser en tråd i debat > motion

Indtastning af motion (stående kontorarbejde)
Jeg opdagede idag at jeg kan holde ud at stå op og arbejde ved mit hæve-sænkebord. Den indtastning jeg normal bruger er "Sidde, skrive, kontorarbejde, skrive på computer (1,8)" - og jeg kunne godt tænke mig en stående udgave.

Hvilken een skal jeg vælge?
17 år8. november 2007 kl. 20:39
re: Indtastning af motion (stående kontorarbejde)
Der er en der hedder "Stå, let arbejde" -mon ikke den passer meget godt.
17 år20. november 2007 kl. 19:43
re: Indtastning af motion (stående kontorarbejde)
Jeg er ikke så fortrolig med aktivitetsniveauerne (hverken udførelse eller beregning ;-).

Siddende kontorarbejde er 1,5 mens den du nævner er 2,3. Stående arbejde (hælde benzin på, skifte pære) er kun 2. Hmm.. nå men jeg har ikke selv et bedre forslag. Tak for det!
17 år20. november 2007 kl. 21:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });