HEJ LONE - VEDR. MÅL OG VÆGT KUNNE DET IKKE UDBYGGES.??

Du læser en tråd i debat > madital.dk

HEJ LONE - VEDR. MÅL OG VÆGT KUNNE DET IKKE UDBYGGES.??
VED NOGLE AF VARERNE HAR DU ANGIVET - HVOR MEGET EN 1 DL AF DET OG DET ER I GRAM - KUNNE MAN IKKE GØRE DET VED MANGE AF TINGENE - DET VILLE VÆRE LÆKKERT - ELLERS TAK FOR EN RIGTIG GOD HJEMMESIDE DET ER EN FORNØJELSE AT BRUGE. JEG ER LIGE STARTET SÅ JEG HÅBER JEG NÅR MIT MÅL. DEN NYSGERRIGE
17 år30. oktober 2007 kl. 20:02
re: HEJ LONE - VEDR. MÅL OG VÆGT KUNNE DET IKKE UDBYGGES.??
Jo, jeg tilføjer også noget indimellem - men det er godt nok ikke meget. Det kan godt ske, at jeg skulle sætte lidt fokus på dette fremover.

Ellers må du gerne lave en liste, som jeg skal tilføje :-)
17 år5. november 2007 kl. 13:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });