motionstyper, cykling

Du læser en tråd i debat > madital.dk

motionstyper, cykling
Hej,
Jeg er lige tilmeldt som bruger af denne side, og har den forbindelse studset over motionstypen cykling, den står angivet til hhv. 16 og 9km/t, jeg tror de fleste kører med noget højere fart, er det en fejl?
19 år10. maj 2005 kl. 21:35
re: motionstyper, cykling
hey
jeg synes også jeg mangler lidt valgmuligheder.
styrketræning
løb 10 km/t
step ( bruger trapper)
roning
ellipse, crosstrainer, skimaskine
step(aerobic)
cykling 20-30 km/t

de fleste valgmuligheder er almindelige dagligdags ting, jeg mangler motionsvalgene. ellers genialt site!!!!
Eskimo
19 år11. maj 2005 kl. 02:42
re: re: motionstyper, cykling
Og jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om stavgang.

Knus Chiffi.
19 år11. maj 2005 kl. 16:29
re: motionstyper, cykling
Hej med jer :-)

Problemet er, at jeg ikke har kunnet finde data for flere motionsformer. Jeg har forsøgt at finde det på nettet, men jeg skal nok være lidt mere ivrig i min søgen om en måneds tid, når eksamen er ovre.

For ja, det mangler!

Det er i øvrigt rigtig fedt at læse Jeres indlæg, for selv om jeg ikke lige er med i debatten, kigger jeg med alligevel ;-) Så nu har jeg så købt mig en mp3-afspiller. Jeg modtog den i går (bestilte i forgårs) og har allerede været ude at løbe 2 gange. Det er jo total fedt at løbe til musik! - det har jeg aldrig prøvet før sådan ude for mig selv ... det har altid været i en håndboldhal så :-) Men det er fedt og kan anbefales.

Jeg faldt over et site - mymusic.dk - som i øjeblikket giver et par gratis sportshøretelefoner med, når man køber en mp3-afspiller (sådan nogle der går rundt om ørerne, så de ikke falder ud når man løber). Jeg har købt en "Creative MuVo Micro N200 256 MB (Hvid)" og er vildt imponeret over den. Den har endda sådan en bælteholder med, så den er rigtig god at løbe med, den kan lige klemmes fast i træningsbukserne :-) Den koster lige omkring 700 med forsendelse og det hele. Jeg vil i al fald sige, at det er alle pengene værd!

Den bliver jeg i al fald glad for, nu hvor det gode vejr er begyndt at stikke næsetippen frem :-) Lækkert!!

Nå, men det var en lille sidebemærkning, jeg skal nok kigge på det andet så snart jeg får tid igen.

Mvh Lone :-)
19 år11. maj 2005 kl. 20:16
re: re: motionstyper, cykling
Jeg mangler spinning på listen over motionsformer... Rigtig meget
19 år29. juni 2005 kl. 15:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });