Tallet i () efter "Online brugere"???

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Tallet i () efter "Online brugere"???
Da jeg har undret mig siden jeg første gang besøgte Madital, kunne jeg efterhånden godt tænke mig at vide hvad det tal betyder som står i parantes til sidst efter "Online brugere" nederst udenfor den grå ramme på alle Maditals sider?
Der står for det meste (0) el. (1).
Er der én eller flere der kan sige noget om det?
17 år11. oktober 2007 kl. 17:24
re: Tallet i () efter "Online brugere"???
Tallet angiver, hvor mange brugere, der er online på chatten "lige nu".
17 år11. oktober 2007 kl. 19:51
Tak. Jeg havde det nok lidt på fornemmelsen.
17 år12. oktober 2007 kl. 09:00
Og på den ene side er det meget smart at det står der, men på den anden side er det jo også med til at ingen går ind og kigger, for vi kan jo alle se at vi kommer til at sidde der alene. I går gik jeg på chatten fra formiddagen af, tror jeg nok. Fordi jeg kunne se der var en online. Hun svarede så ikke lige på det tidspunkt.
Så kom jeg til at lave noget andet, og da jeg vendte tilbage i går aftes kl 22, opdagede jeg at der var blevet spurgt til en julesnaps-opskrift jeg har udbredt, og den der havde været online fra formiddagen havde ogse sågt, ja jeg er her. Det var al det aktivitet der var på hele dagen.
Så dette må i gerne tage som en opfordring. Kig derind selv om der ingen er, det kunne jo være der sidder andre som jer der også gerne vil snakke, men som heller ikke kigger ind, fordi de kan jo se der ingen er.
17 år13. oktober 2007 kl. 08:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });