Kalorieforbrug ???

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kalorieforbrug ???
Jeg er ny bruger, har oprettet mig her i formiddag og indtastet mine data i løbet af dagen. Super hjemmeside.
Mit spørgsmål. Kalorieforbrug: ? Jeg har indtastet mit aktivitetsniveau som lav og kalorieforbruget viste: 24 timer x 1.6 = 2873. Efter aftensmaden var jeg ud at gå en times tid med min kære hustru.
Dagens kalorieforbrug er nu KUN 2790 kalorier = 15 timer x faktor 1,7 plus 8 timers søvn x faktor 1 plus 1 times gang x faktor 3.8 (1908 + 598 + 284).
Hvorfor viser den MINDRE kalorieforbrug efter en gåtur ?
17 år8. oktober 2007 kl. 22:15
re: Kalorieforbrug ???
Når du taster motion ind, står der øverst på siden: "NB: Du kan undlade at indtaste for alle døgnets 24 timer. I så fald vil programmet beregne de resterende timer til 8 timers 'søvn og hvile' og resten til et motionsniveau som 'stillestående arbejde'."

Det er et emne som tit er oppe - men det er altså sådan det fungerer. Så hvis du vil taste motion ind så bør du taste al din motion ind for den dag.
17 år9. oktober 2007 kl. 09:40
re: Kalorieforbrug ???
Når problemet er oppe så ofte er det ok fordi det ikke lige synes logisk i første omgang, MEN når det nu er sådan det virker, skal man jo bare indrette sig derefter.
Fint nok. !
Tak for svaret. !
17 år9. oktober 2007 kl. 21:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...