Jeg var lige inde og prøve. Hvis man skal gøre det lidt lettere for sig selv kan man gå ind under info, alle varer, finde den vare man vil have...marker den helt over til tal og altså ikke sidste bogstav ( for så marker man hele siden) derefter højreklikke og trykke kopi...gå over til mad, ny vare og indsætte det hele under ´varens beskrivelse. Derfra kan man så indsætte tallene hvor de høre til. Husk at slette det der nu står under varens beskrivelse som jo kun var en kladde.
På denne måde slipper man for at gå frem og tilbage hele tiden.
Er det mon til at forstå?? Det er ikke så let at forklare på skrift ;-)
#2 af Dejlig glad (slettet)
Jeg har fundet ud af, hvordan man kan flytte en vare fra infolisterne til ens egne varer. Man kan venstreklikke og kopier. Køre til mine varer og indsætte. Såre simpelt. Bortset fra at man skal køre op og ned i en uendelighed. Det er alligevel nemmere at skrive det af i hånden og så indtaste det hele.
Men det ville da være rart hvis man blot kunne klikke på den vare man skal bruge og så vupti er den på ens vareliste med alle data i de rigtige felter. Det var måske noget for Lone at kigge på, når tiden er der. Og hvad med en søgefunktion på den liste også! Ikke for at være krævende, men alligevel ;-)
Men ellers tak for svar til Dejlig Glad.