Flyt vare fra info/oversigt til indtastn. dagens mad

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Flyt vare fra info/oversigt til indtastn. dagens mad
Hej Alle! Jeg er helt ny her på denne fremragende side, den er bare for god og jeg er sikker på jeg nok skal tabe mig v.h.a. den.
Jeg har selvfølgelig mange spørgsmål, selvom jeg efterhånden har brugt et par dage til at gå det meste igennem og læse en masse tidliger indlæg.
Jeg vil tage et spørgsmål af gangen ellers bliver det for omfattende.
Er det muligt at tage en madvare fra info listen over alle varer og flytte den til min liste over daglig spiste varer? Altså uden at skulle skrive alle oplysninger af på papir og så indtaste dem igen under 'mine varer' el. 'mine opskrifter'!
17 år30. september 2007 kl. 09:51
re: Flyt vare fra info/oversigt til indtastn. dagens mad
Hej Spacy

Velkommen hertil :-) Jeg er enig med dig i at det er en fremragende side.

Jeg ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål korrekt. Men vil du gerne have en madvare over på din egen liste over egne varer? Hvis det er det aner jeg faktisk ikke om det kan lade sig gøre men jeg vil tror du er nødt til at indtaste oplysningerne. Dette skal jo så heldigvis kun gøres en gang *s*.
Men er det nødvendigt? Jeg tænker på du kan jo sagtens tage de ting fra den oprindelige liste og tilføje og bagefter uden at skulle gemme, trykker du på din egen liste og tilføjer de ting derfra du mangler. Derefter gemmer du resultatet.

Du kan vælge frit fra de tre lister. Info listen, din liste og dine opskrifter. Det gør intet at blande ting fra de tre lister.

Jeg håber du kan finde ud af hvad jeg mener og at jeg evt. har forstået dig rigtigt.
Held og lykke med din tid herinde :-)
17 år30. september 2007 kl. 10:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });