Ny på siden

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Ny på siden
Hej med jer

jeg er ny på siden og er glad for at jeg endelig er kommet igang. håber jeg må bruge jer når rygraden er for regnormeagtig:))

Hvorlangt er I andre noget og hvor meget har I tabt.

Knus mortiltre
17 år21. september 2007 kl. 11:01
re: Ny på siden
hej mortiltre
velkommen til.
dette er en kanon hjemmeside Lone har lavet.
vi er mange der bruger den og har succes med den.
jeg vejede 98.8kg i november 2006. Da jeg fandt siden her d 2 Januar i år, var jeg nede på 93,1kg .
denne side har dermed hjulpet mig af med 12,1kg for nu vejer jeg 81kg. Jeg synes så der går sport i at få så mange smeyli som muligt ( dem kan du se i oversigten) go´held med dit videre forløb.
flittiglise
17 år21. september 2007 kl. 15:47
re: Ny på siden
Ja også velkommen fra mig, er selv rimelig ny her på madital, men startede juni 2005 på ca. 92 kg. er nu på 66 kg. meget glad og tilfreds, men kommer til at tælle kalorier resten af livet hvis jeg vil holde vægten, og det VIL jeg.
17 år24. september 2007 kl. 00:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });