samlet energiunderskud??

Du læser en tråd i debat > madital.dk

samlet energiunderskud??
Hejsa..

Jeg er ny her og prøver på at hitte rundt i det.

Når jeg har indtastet min mad for i dag, står der forneden:
Bemærk: Du har haft et samlet energiunderskud på 2.135 kcal, hvilket svarer til et vægttab på 298 gram kropsvægt.

Betyder det at det er hvad jeg evt taber eller hvad jeg stadig skal spise? Der er jo noget med at man skal spise et vis antal kcal for at kunne forbrænde.

Nogen der kan hjælpe mig?

Tak på forhånd :O)
17 år20. september 2007 kl. 16:55
re: samlet energiunderskud??
De 298 gram er hvad du teoretisk har tabt dig, hvis dine indtastninger omkring mad og motion var helt nøjagtigt.

Man kan aldrig regne en dyt med det - men det er da opmundrende og sjov information.

Et vægttab på ½ - 1 kilo om ugen er indenfor rimelighedens grænser, hvis du altså hører til de overvægtige.
17 år23. september 2007 kl. 23:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });