fri kalories tast
Du læser en tråd i debat > madital.dkiakob
re: fri kalories tast
Jeg synes det er en fin idé, men det giver problemer med de andre smileys. Du kender jo sikkert ikke energifordeling, mængden af frugt, fisk etc etc i retten.
Så spørgsmålet er så hvordan programmet skal reagere overfor sådan et opskrift/vare?
Så spørgsmålet er så hvordan programmet skal reagere overfor sådan et opskrift/vare?
17 år17. september 2007 kl. 12:57
bruger slettet
Hej
Jeg bruger nogen gange et andet slankeprogram der er f.eks milionbøf tastet ind og jeg kan se hvad der er af de forskellige kcal-protein- fedet.
Der er mange andre retter der, de må jo have fået retterne testet om man så kan sige, og at de står inde for indholdet ,hvis man følger deres opskrift .
Var det noget for dig Gyldholm. Ved ikke om jeg må oplyse det her.
Jeg bruger nogen gange et andet slankeprogram der er f.eks milionbøf tastet ind og jeg kan se hvad der er af de forskellige kcal-protein- fedet.
Der er mange andre retter der, de må jo have fået retterne testet om man så kan sige, og at de står inde for indholdet ,hvis man følger deres opskrift .
Var det noget for dig Gyldholm. Ved ikke om jeg må oplyse det her.
17 år17. september 2007 kl. 14:24
Anonym
re: re: fri kalories tast
Kunne du ikke oplyse os navnet på den hjemmeside - er den god på niveau med denne side?
17 år17. september 2007 kl. 14:39
danmarksmester (slettet)
re: re: re: fri kalories tast
kan du ikke taste alle ingr. ind i "opskrifter", og når du så øser op, kan du afveje portionen - giver det så ikke et fingerpeg? Spaghettien kan jo vejes separat
17 år17. september 2007 kl. 21:06
bruger slettet
17 år25. september 2007 kl. 22:22
hva synes I andre?