fri kalories tast

Du læser en tråd i debat > madital.dk

fri kalories tast
hej, jeg har en idé, eller et spørgsmål. hvis man f.eks har fået spaghetti med kødsauce, er det svært præcis at skrive alt der har været i, men man ved måske godt hvad retten har "kostet" af kalorier, så jeg synes det ville være vildt smart, hvis der var en der hed: tast-selv-kalorier, eller sådan, ligesom med motion, sådan skulle det være med mad..! for der er mange gange min mor kan fortælle hvor mange kcal der er i en ret, men jeg kan ikke sidde og skrive alt præcist ned. så det ville hjælpe mig meget i hvertfald.!
hva synes I andre?
17 år16. september 2007 kl. 11:18
re: fri kalories tast
Jeg synes det er en fin idé, men det giver problemer med de andre smileys. Du kender jo sikkert ikke energifordeling, mængden af frugt, fisk etc etc i retten.

Så spørgsmålet er så hvordan programmet skal reagere overfor sådan et opskrift/vare?
17 år17. september 2007 kl. 12:57
Hej
Jeg bruger nogen gange et andet slankeprogram der er f.eks milionbøf tastet ind og jeg kan se hvad der er af de forskellige kcal-protein- fedet.
Der er mange andre retter der, de må jo have fået retterne testet om man så kan sige, og at de står inde for indholdet ,hvis man følger deres opskrift .
Var det noget for dig Gyldholm. Ved ikke om jeg må oplyse det her.
17 år17. september 2007 kl. 14:24
re: re: fri kalories tast
Kunne du ikke oplyse os navnet på den hjemmeside - er den god på niveau med denne side?
17 år17. september 2007 kl. 14:39
re: re: re: fri kalories tast
kan du ikke taste alle ingr. ind i "opskrifter", og når du så øser op, kan du afveje portionen - giver det så ikke et fingerpeg? Spaghettien kan jo vejes separat
17 år17. september 2007 kl. 21:06
Jo hvis jeg må

Siden jeg bruger også er slankogrask.dk
Ingen andre sider kan stå sig mod denne.
17 år25. september 2007 kl. 22:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });