Kursiv, url og så videre

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kursiv, url og så videre
Jeg kan se at der er mulighed for at taste ting ind med fede bogstaver eller i kursiv her i forummerne. Der er også en mail og en url ting.

Men hvordan bruger man dem? Når jeg trykker på dem sker der ingenting og skriver jeg domæne.dk så ser det sådan ud som jeg skriver det.

Jeg bruger firefox browseren - er det problemet?
17 år13. september 2007 kl. 19:09
re: Kursiv, url og så videre
Det ser anderledes ud, når man skriver indlægget, end når man læser et allerede indsendt indlæg.
Men det så du nok ved senest indtastede indlæg.
Jeg ved, at det ser anderledes ud i mailen, det er en af de småting som hænger. Jeg er selv hængt op i øjeblikket, men det bliver rettet, når jeg har tid.
Mvh Lone
17 år13. september 2007 kl. 19:55
re: re: Kursiv, url og så videre
Oh... det kan jeg da se - det ser rigtigt ud nu. Tak for den opklaring!
17 år14. september 2007 kl. 09:00
re: re: re: Kursiv, url og så videre
Jeg har et spørgsmål angående om jeg f.eks må lægge et link i en besvarelse til en anden bruger. Det er en side hvor man kan beregne hvor meget man forbrænder ved at sove?
Da jeg læste betingelserne var det især punkt 7 som gjorde mig i tvivl om dette. Derfor undlod jeg det.
17 år25. september 2007 kl. 12:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });