#2 af bruger slettet
Email-indtastninger i forum
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: Email-indtastninger i forum
Lone det er jo lige præcis i de tilfælde at det ville være godt med muligheden for at sende en privat besked, som kun afsender og modtager kan se.
17 år6. september 2007 kl. 02:56
Lone
administrator
administrator
re: re: Email-indtastninger i forum
Jep - det kom jeg også til at tænke på :-)
Jeg skal nok få muligheden på siden, når jeg lige har lidt fri tid igen. Er lidt presset lige pt.
Mvh Lone
Jeg skal nok få muligheden på siden, når jeg lige har lidt fri tid igen. Er lidt presset lige pt.
Mvh Lone
17 år6. september 2007 kl. 15:42
burning
re: re: re: Email-indtastninger i forum
Ellers ku man jo bare skrive adressen som:
test snabelting mydomain.dk - udskift snabelting med @
Sådan gør man flere andre steder
test snabelting mydomain.dk - udskift snabelting med @
Sådan gør man flere andre steder
17 år8. september 2007 kl. 20:39
administrator
Jeg har lagt mærke til, at der er en del udveksling af mails her i forum. Dette skal man generelt være forsigtig med, da der findes computere, som er sat til automatisk at undersøge internettet for email-adresser. De opfangede email-adresser bruges til at sende spam-mails til. Dvs. du kan modtage (massevis! af) emails, der indeholder reklame eller links til forhandleres hjemmesider med håb om, at de kan sælge deres produkter og derved få penge i kassen.
Dette har jeg her på madital.dk forsøgt at gøre noget ved. Når du indtaster din email i forummet vil det fremover se således ud (jeg har brugt en emailadresse, der ikke eksisterer til at vise dig, hvordan det fungerer):
test@mydomain.dk (<-- der er forskel på, hvad der vises her, alt efter om du er logget ind på madital.dk eller ej - kun hvis du er logget ind, vil du få emailadressen at se).
Mvh Lone