Funktion Info-oversigt

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Funktion Info-oversigt
For nylig oprettet mig som bruger og er så småt kommet igang.
Mit spørgsmål er følgende: Funktionen info herunder oversigt viser hvor meget indhold man har i sine fødevarer.

Jeg kan sagtens forstå selve funktionen, men undres over at der f.eks er en "hmm smiley" ved f.eks fysisk aktivitetsniveau, hvori mine data siger at jeg har et niveau på 1,52 og mit ideal skal være 1,6.. Så i realiteten burde jeg have en "godt gået smiley" istedet for en "hmm smiley"

Hvis der er nogen som kan forklare mig betydningen på dette så ville det være herligt..

Vanessa
17 år27. august 2007 kl. 23:56
re: Funktion Info-oversigt
Du tager vist fejl af tallene 1,06 og 1,6.
1,6 (eller 1,60 som man også kan skrive det) er større end 1,52.

Du skal derfor hæve aktivitetsniveauet fra 1,52 til 1,60 for at få en glad smiley :-)

Mvh Lone
17 år28. august 2007 kl. 01:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });