#1 af Anonym
Mellemresultat på Info-oversigt
Du læser en tråd i debat > madital.dkAnonym
Mellemresultat på Info-oversigt
Jeg kunne godt tænke mig, at jeg løbende kunne gå ind på oversigten og se hvor mange kalorier jeg f.eks. har indtaget lige efter fmorgenmad, frokost og de andre måltider. På denne måde ville jeg kunne sammenligne dagene med hinanden og måske fange et for stort/ lille kalorieindtag på et bestemt tidspunkt på dagen og dermed finde årsagen til vægttabet/ manglende vægttab. Kan dette lade sig gøre?
17 år24. august 2007 kl. 13:04
Lone
administrator
administrator
re: Mellemresultat + hvad er det næste?
Jeg har dette i tankerne, men der kommer desværre til at gå noget tid, inden det bliver en realitet på siden.
Men ja, det ville være godt at få tilføjet:
- Morgenmad
- Frokost
- Aftensmad
- Mellemmåltid
- (evt. flere?)
Det er i al fald, hvad jeg har i tankerne. Men som sagt bliver det ikke lige med det samme.
Pt. er jeg i gang med at sætte flere kropsmål på siden - har tænkt mig, at de skulle vises under vægtgrafen. (ikke at det gør strukturen/navigationen bedre, men det kigger jeg på en anden gang)
De mål jeg har overvejet at tilføje er:
- lår
- hofte
- arm
- talje
- bryst
- læg
- fedtprocent
- (skriv, hvis I ønsker flere?)
Det er det næste nye, som I kan vente jer på siden :-)
Mvh Lone
Men ja, det ville være godt at få tilføjet:
- Morgenmad
- Frokost
- Aftensmad
- Mellemmåltid
- (evt. flere?)
Det er i al fald, hvad jeg har i tankerne. Men som sagt bliver det ikke lige med det samme.
Pt. er jeg i gang med at sætte flere kropsmål på siden - har tænkt mig, at de skulle vises under vægtgrafen. (ikke at det gør strukturen/navigationen bedre, men det kigger jeg på en anden gang)
De mål jeg har overvejet at tilføje er:
- lår
- hofte
- arm
- talje
- bryst
- læg
- fedtprocent
- (skriv, hvis I ønsker flere?)
Det er det næste nye, som I kan vente jer på siden :-)
Mvh Lone
17 år24. august 2007 kl. 15:04
thea43 (slettet)
re: re: Mellemresultat + hvad er det næste?
Jeg synes det lyder som et rigtig godt tiltag det du har på beding med kropsmålene.
I det hele taget er jeg rigtig imponeret over den energi du bruger på sitet. Det er super godt gået og til glæde for rigtig mange skal du vide.
Hej fra Thea
I det hele taget er jeg rigtig imponeret over den energi du bruger på sitet. Det er super godt gået og til glæde for rigtig mange skal du vide.
Hej fra Thea
17 år24. august 2007 kl. 18:43
iakob
re: re: re: Mellemresultat + hvad er det næste?
Hejsa
Bliver fedtprocent beregnet på siden eller skal man selv taste den ind?
Jeg kunne godt tænke mig en beregnet hofte/talje mål.
Og en lille vejledning i at måle taljen. Hvor måler man? Over navlen? Der hvor man er smallest (det er over maven for mit vedkommende)?
Ret fedt at du laver denne ændring. Ret cool site i det hele taget. Jeg kan slet ikke fortælle dig hvor glad jeg er for sitet og hvor meget den har hjulpet mig! Det er første gang i årevis hvor min kur har varet over en uge. Jeg tror rent faktisk på projektet denne gang!
Bliver fedtprocent beregnet på siden eller skal man selv taste den ind?
Jeg kunne godt tænke mig en beregnet hofte/talje mål.
Og en lille vejledning i at måle taljen. Hvor måler man? Over navlen? Der hvor man er smallest (det er over maven for mit vedkommende)?
Ret fedt at du laver denne ændring. Ret cool site i det hele taget. Jeg kan slet ikke fortælle dig hvor glad jeg er for sitet og hvor meget den har hjulpet mig! Det er første gang i årevis hvor min kur har varet over en uge. Jeg tror rent faktisk på projektet denne gang!
17 år24. august 2007 kl. 21:01