Over 15 år..

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Over 15 år..
I dine betingelser skriver du man skal være over 15 år for at få en profil, hvilket er rigtig godt!! Men her er mange under 15 år. Det er ikke forsvarligt. Man skal passe på nervøs spiseværing m.m.
17 år17. august 2007 kl. 14:11
re: Over 15 år..
Kære anonyme bruger,

Da jeg i sommeren opdagede, at der kom en stigning af unge, som benytter sig af programmet, tilføjede jeg to funktioner:

1) at man ikke kan sætte sig et vægttab, som giver en lavere BMI end 18,5 - hvilket ifølge WHO er grænsen for undervægt.
2) at man maks. kan sætte sit vægttab til 1 kilo om ugen.

Dette netop for at undgå, at nogle render ind i problemer.

Mvh Lone
17 år18. august 2007 kl. 12:43
re: re: Over 15 år..
Hej.. Ja det er også fint, men synes stadig ikke unge under 15 år bør være på sådan en side. Der skal være lægekontrol hvis de skal tabe sig.
17 år20. august 2007 kl. 17:59
re: re: re: Over 15 år..
Du kan ikke forhindre de unge under 15 år i at oprette sig som bruger herinde - der er intet som hindrer dem i at lyve om deres alder og påstå at de 20 eller 40 år for den sags skyld.
Nu er det jo heller ikke kun unge under 15 der lider af spiseforstyrelser, så jeg synes bare det er rigtig godt at BMI'en er sat til minimum 18,5 og max 1 kilo vægttab om ugen. Det giver selvfølgelig ikke en garanti mod at sitet bliver misbrugt, men det er hvad man lige kan gøre...
17 år25. august 2007 kl. 08:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...