Madopskrifter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Madopskrifter
Jeg er netop begyndt at bruge din glimrende hjemmeside. Har allerede lavet nogle "færdigretter" hvor jeg kender Kcal-indholdet. Spørgsmål: Kunne det være en idé, at det var muligt, at dele opskrifter med andre brugere
17 år11. august 2007 kl. 10:57
re: Madopskrifter
Det ville være godt.

Eller en anden "indgang" der handler om opskrifter som man så kan tilvælge i sin egen oversigt. Så kan man måske også give andres opskrifter kommentarer.

17 år13. august 2007 kl. 12:27
re: Madopskrifter
Jeg vil rigtig gerne gøre så alle har adgang til alle data, men der er nogle komplikationer, som jeg har skrevet i et andet indlæg:

"Angående de delte opskrifter har jeg været meget påpasselig. Jeg synes det er lidt kompliceret, da der er flere ting at tage stilling til: - skal opskrifterne godkendes - ellers kan alt jo lægges ind - hvem skal godkende dem - hvad med de opskrifter der indeholder brugerindtastede varer - disse varer er jo ikke godkendt på nogen måde, så alt kan i princippet være indtastet Jeg ville allerhelst lave det sådan, at alle kan se alles opskrifter og varer, men jeg synes blot, at der er så mange ting, som skal være meget vel overvejet. Mest pga. dataenes rigtighed. Jeg har ikke lige fundet den bedste løsning endnu :-) Men jeg tror det kommer engang. Det er også et ønske fra egen side :-) Men som sagt skal det være helt gennemtænkt. Mvh Lone"

:-)
17 år13. august 2007 kl. 13:38
re: re: Madopskrifter
Jeg kan godt se problemet, men vil det være muligt -rent teknisk- at begrænse opskrifterne til kun at bruge stardardvarer fra databasen. Det enkelte varer i opskriften skulle også helst være synlige.
17 år13. august 2007 kl. 19:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });