Flere tal?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Flere tal?
Jeg kunne godt bruge nogle felter til at skrive omkredsen på min krop ned på. Altså lår, hofte, talje og brystmål. Det ville være fedt også at kunne følge disse tal mens de svinder.

(Evt med automatisk beregning af hofte-tajle mål)

Og igen - tak for en god hjemmeside. Den er virkelig en hjælp for mig!
17 år9. august 2007 kl. 13:37
re: Flere tal?
Hej
Super ide´... Det kunne jeg også bruge.
17 år9. august 2007 kl. 14:56
re: re: Flere tal?
Ditto... øh... dittre :-)
17 år9. august 2007 kl. 18:30
re: Flere tal?
Tak for henvendelsen.

Det ligger i idémappen ;-)
17 år9. august 2007 kl. 18:33
re: re: Flere tal?
Virkelig god idé...! Det må da kunne lade sig gøre...
17 år9. august 2007 kl. 22:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });