Er der brug for flere fora?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Er der brug for flere fora?
Jeg kan se, at de seneste teenagere, som er kommet ind på siden nogle gange søger andre teenagere i samme situation - hertil kunne oprettes et nyt forum. Evt. "TeenTalk" eller "Ung til ung".

Hvad med vægttab - skal vi have det delt op i vægtklasser?
F.eks.
- Vægttab 0-10
- Vægttab 10+
- Vægttab 30+
- (+ vi beholder den gamle generelt vægttab)
Jeg har læst i andre fora på nettet, at folk som skal tabe evt. 40 kilo er lidt træt af at høre på problemer fra folk, som blot skal tabe nogle få, så man kunne dele lidt op.

Evt. andre opdelinger/nye fora?

Gode forslag modtages gerne ;-)
17 år6. august 2007 kl. 09:43
re: Er der brug for flere fora?
Vægttab: Ikke for min skyld. Men jeg ligger også i mellemgruppen (skal tabe cirka 12 kilo).

Så vidt jeg kan se så burde du måske omdøbe forummet til noget mere specifikt da hele sitet jo handler om vægttab. Jeg har lidt svært ved at se om motivations-relaterede postings (dem er der ganske mange af) hører til i "vægtab" eller "hjæælp".

Ang. et ung-forum: det tror jeg vil være en kanon-idé. Men jeg tror også at de unge har godt af at høre råd fra vi lidt ældre (med mindre det har ændret sig radikalt at være teenager så kan man godt gå lidt i selvsving over ganske små ting når man er teenanger). Så i formålet så burde der måske stå at forummet handler om teenage-vægttab men alle kan skrive?

Personligt kunne jeg godt tænke mig lidt mere plads til tekst - især indtastningsfelter.

Ellers så vil jeg lige sige TAK for et godt site. Jeg kommer fra en konkurrende gratis slanke-site som blev købt og nu vil de have penge.
17 år6. august 2007 kl. 10:32
Hej Lone
Jeg synes det ville være rigtig fedt med fora delt i vægttabs-grupper. Jeg selv skal tabe rigtig rigtig mange kilo og kunne godt bruge "artfæller" i samme situation. Det er ikke de samme tanker og spise-vaner vi har med nogen der skal tabe 10 kg. :-) Jeg ser der er en del der "søger motionsvenner" incl. mig selv. Måske et forum til dette specifikt?
Igen TUSIND tak for denne service, det er et kanont program! :-)
Knus
17 år6. august 2007 kl. 20:43
re: re: Er der brug for flere fora?
Hej Helle,

Tak for dit svar :-)
Hvilke opdelinger synes du, at der er brug for under vægttab?

Mvh Lone
17 år6. august 2007 kl. 23:19
Jeg synes ikke, at der er nok aktivitet til at brede det ud over flere fora. Det er allerede lidt svært at overskue, hvor der er nye posteringer, da emner sorteres efter oprettelelse og ikke sidste aktivitet.
Jeg mener rent faktisk, at et forum kan fjernes - nemlig hjææælp forummet, der allerede er dækket ind af det øverste støtte forum.
17 år7. august 2007 kl. 16:36
re: re: Er der brug for flere fora?
Nøh hov, den flytter vist alligevel aktiv øverst. Men det ændrer ikke ved, at jeg har svært ved at overskue, hvor der er kommet nye beskeder :)
17 år7. august 2007 kl. 16:39
re: re: re: Er der brug for flere fora?
Hej
Du kan gå ind i din profil og sætte flueben ved at du vil have mail hver gang der er nye indlæg/besvarelser... det kan da ikke være nemmere.. prøv om ikke det er der du skal ændre lidt..
Jeg får alle indlæg/svar over min mail.. det kan du også få
Held og lykke med det...
Mvh beta
17 år7. august 2007 kl. 21:46
re: re: re: re: Er der brug for flere fora?
Jeg ønsker jeg ikke at få en mail ved nye indlæg.
Det skyldes nok, at jeg er vant til mere avancerede fora som invisionpower.com og phpbb.com - her er nye indlæg tydeligt markeret og det er meget hurtigere at få overblik. Nogle gange er det lidt svært at vænne sig til mindre brugervenlige løsninger :)
17 år8. august 2007 kl. 09:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...