Blev lykkelig da jeg fandt dette site, hvor er det lækkert, der endelig er kommet et gratis sted!
Nå, men det der undrer mig, er at der står man forbrænder 400 og nogle kalorier mens man sover? Og så min samlede forbrændig. Hvis jeg finder den alle andre steder, er den væsenligt lavere, til trods for at jeg har sat mit aktivitetsniveau til det laveste herinde. På andre sider skal jeg have omkring 1300-1500 for at holde vægten. Herinde er den oppe på omkring 2000..
Jeg er bare bange for at nogle måske vil tro de kan spise mere end de reelt kan.
17 år5. august 2007 kl. 09:21
Lone administrator
#2 af Lone (administrator)
re: forbrænding af kalorier under søvn?
Du må prøve dig frem herinde, for siden laver beregninger med en generel formel til udregning af forbrænding. Jeg synes, at 1300-1500 kalorier lyder af meget lidt pr. dag?
17 år5. august 2007 kl. 10:00
juliebt (slettet)
#3 af juliebt (slettet)
re: forbrænding af kalorier under søvn?
Jeg vejer 55-56 kilo.. Det er også uden motion af nogen som helst slags. men jeg forbrænder ikke 400 kalorier ved at sove..
Men tak for det hurtige svar.
17 år5. august 2007 kl. 15:31
Lone administrator
#4 af Lone (administrator)
re: re: forbrænding af kalorier under søvn?
Du må regne med, at du typisk sover 8 timer i døgnet - det er 1/3 af døgnets timer. Det er korrekt, at du ikke forbrænder så meget pr. time ved at sove, som ved at lave alle andre aktiviteter - men det er kun når udregningen sker pr. time. Programmet her udregner i alt (du vil også se at der står antal timer ud for hver aktivitet)
Hvis du søger andre steder på nettet, vil du finde lignende data - et kalorieforbrug på op over 500 for nogle mænd også.
Blev lykkelig da jeg fandt dette site, hvor er det lækkert, der endelig er kommet et gratis sted!
Nå, men det der undrer mig, er at der står man forbrænder 400 og nogle kalorier mens man sover? Og så min samlede forbrændig. Hvis jeg finder den alle andre steder, er den væsenligt lavere, til trods for at jeg har sat mit aktivitetsniveau til det laveste herinde. På andre sider skal jeg have omkring 1300-1500 for at holde vægten. Herinde er den oppe på omkring 2000..
Jeg er bare bange for at nogle måske vil tro de kan spise mere end de reelt kan.