Allerførst tak for dit indlæg.
Jeg ved, at dagbogen trænger til en kærlig hånd :-)
Der er kun lavet en 1. version indtil videre. Det blev efterspurgt, så jeg lavede det lige "hurtigt" - og har ellers brugt tiden på andet, som skulle forbedres herinde. Og der er sket rigtig meget hen over sommeren, så det er jeg rigtig glad for.
Men du har ret i, at den kunne forbedres en del - og det bliver den også :-) Men jeg nævner aldrig hvornår det sker herinde, for jeg ved ikke, hvor længe tingene tager, og hvornår jeg lige har de timer, der skal bruges på det.
Mht. de andre brugeres varer, er jeg lidt bange for at slippe dette løs, da programmets standard kunne dale kraftigt hermed (man kan jo indtaste hvad som helst). Inden sådanne varer/opskrifter kan offentliggøres, skal de godkendes - og igen, her ligger et tidskrævende arbejde i. Oveni dette er der ikke ret mange bruger-indtastede varer, som indeholder information om vitaminer og mineraler, så hvis der kommer for mange af disse, vil det give et forkert billede af vitamin-/mineralindholdet.
Jeg ville gerne kunne give adgang til de andre brugeres varer, men jeg ser samtidig ovennævnte problematikker i dette, som jeg ikke kan se bort fra.
Mvh Lone :-)
#2 af Lone (administrator)
På dagbogssiden ville det være smart at kunne se kcal indtag uden at skulle trykke link - måske endda graf over kcal indtaget gennem længere tid og hvordan det passer med målet der er sat.
Ville være fint med adgang til de varer, som andre brugere har indtastet.