Hej beta,
Det er skam noteret på min liste over "things to do" ;-)
Jeg har blot prioriteret andet højere denne gang.
Jeg ville egentlig hellere lave det som at man kunne oprette sig i et slankeforum (en opretter sig som administrator og andre tilmelder sig på en eller anden måde) ... og at man derved får mail, når der kommer nye beskeder på sit eget "slanketeam".
I må egentlig gerne komme med idéer til, hvad man skal kunne med sådan nogle slankefora.
Jeg tænker selv noget i retning af, at du f.eks. har oprettet en gruppe (man navngiver det selv). Det skal så vises under forum, hvor der ligesom "vægttab" og "madital.dk" skal stå f.eks. "betas slankehold". Og dette forum kan så kun ses af tilmeldte til netop det forum.
Men på en eller anden måde skal det oprettes og tilmeldes osv ;-)
Gode forslag modtages gerne ;-)
Men jeg har ikke lige helt fået gennemtænkt, hvordan det skal fungere endnu - har haft meget andet at se til herinde :-D
Men jeg noterer skam alt hvad I skriver til senere :-) ...
Jeg vil dog lige komme med den tilføjelse, at der godt kan gå noget tid, inden jeg får det lavet. Måske flere måneder, så har jeg ikke lovet for meget :-)
... men det er på den måde, som jeg tænker "privat besked" ... synes det kunne være lidt cool :-)
Mvh Lone
#2 af Lone (administrator)
Tak for alt du har lavet til os. Kanon godt...
Kunne det tænkes at du vil lave så man kan skrive til en bruger "privat" her på siden , så er vi fri for at gå på msn. eller mail..?? Håber det kan laves.. En gang :-)
Mvh beta