afskaf anonym bruger

Du læser en tråd i debat > madital.dk

afskaf anonym bruger
Hej Lone
Jeg bliver så sur når der er nogen der brokker sig, anonymt...
Kan du ikke afskaffe det der med at være anonym, stå da for pokker frem og vedkende sine brokker og roser.
Du har lavet den her site og det koster IKKE en krone at bruge den. Der findes ingen bedre side til vægttab, hvis man selv vil gøre en indsats.
Håber du bare ville slette anonym og gæst ,at de ikke kan blande sig i dine planer for siden, vi der er daglig bruger er MEGET tilfreds og vil vi brokke/rose så skriver vi vores brugernavn under.
Bare lige en lille bøvs fra mig..
Mvh beta
17 år19. juli 2007 kl. 22:49
re: afskaf anonym bruger
Kære beta,

Jeg ved godt, at der er rigtig mange der er glade for siden :-)

Jeg mener, at fordelene ved at bevare den anonyme mulighed overskygger ulemperne. Hvis man har et spørgsmål, som man ikke ønsker at lægge navn til, så synes jeg, at det er vigtigt, at man kan svare på det alligevel.

Ang. de anonyme brokkerier ... så tager vi dem med. Det er så minimal en andel, at det umuligt kan ødelægge det samlede billede ;-)

Når man er anonym:
- er det svært at få hjælp, da jeg ikke har nogle oplysninger på dem, og kan kigge specifikt på deres indtastninger
- hvis man vil være anonym skal man nok finde en eller anden måde
- og man tages med et gran salt :-) ... det kan jo nemt være noget hurtigt, som bare lige er fyret afsted ... det hænder af og til her på nettet ;-)

Mvh Lone
17 år20. juli 2007 kl. 11:11
re: re: afskaf anonym bruger
Hej
Heldigvis er der flest roser og kun lidt ris/brok til siden her.
Ja okay sådan har jeg ikke lige set det fra den side, med et anonymt spørgsmål man ikke ønsker at tilkendegive sig med navn.
Jeg har den opfattelse at hvis der er en anonym, der kommer med et indlæg, så er der ikke så meget respons som hvis der stod et brugernavn under.
Mvh beta
17 år20. juli 2007 kl. 22:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...