Fejl på siden

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Fejl på siden
Siden har i dag d.19 juli ikke fungeret; når man indtaster mad/drikke og motion gemmes dataene ikke og man kan således ikke få udregnet kalorieregnskabet.
17 år19. juli 2007 kl. 20:25
re: Fejl på siden
Tag det nu roligt Lone arbejder på det
17 år19. juli 2007 kl. 22:03
du betaler IKKE en krone for det her program.
17 år19. juli 2007 kl. 22:04
Anonym bruger..
Kom nu frem af budsken..
Det er da mere seriøst at vedstå sit navn og sine klager/ros
Mvh beta
17 år19. juli 2007 kl. 22:19
re: re: Fejl på siden
Kære Beta, da jeg er forholdsvis ny bruger af siden vidste jeg ikke hvordan man ellers gør Lone opmærksom på at siden ikke virker i øjeblikket. Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg synes programmet er super og sætter stor pris på at Lone har udviklet det til os. Mvh. Sussi Kbh. V
17 år20. juli 2007 kl. 11:34
re: re: re: Fejl på siden
Hej Bhumsuko,

Super, nu kan jeg lave lidt test med dig/din profil også.

Jeg undrer mig over, at nogle få ikke kan gemme ... men vi skal nok få løst problemet ;-)

Mvh Lone
17 år20. juli 2007 kl. 11:43
re: re: re: Fejl på siden
Hej Bhumsuko
Velkommen til siden.
Undskyld det var ikke for at træde på dig, kan godt se det kunne virke sådan, sorry..
For din egen skyld kommer du bedre igennem når du har et brugernavn det er min opfattelse, så kan vi genkende dig og hjælpe dig.
Fortsat god weekend.
Mvh beta
17 år20. juli 2007 kl. 23:08
re: re: re: re: Fejl på siden
Hej
Jeg synes det er ok at være anonym. Synes iøvrigt det er sjældent at tonen er negativ eller grov her.. Og det er endda med sådan en #%z#2!((75%&% sommer :-)
Marianne
17 år21. juli 2007 kl. 22:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });