problemer med at gemme
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
re: problemer med at gemme
hej maddie
hvis du når du har tastet mad og drikkevarer ser skemaet for oversigten , så er der ved siden af ,det lille ord mad som du kan klikke på og vupti så kommer skemaet for hvor mange kcal der er i hver enkelt vare. ganske som før.
håber det var til nogen hjælp, ellers har jeg måske misforstået dig.
knus flittiglise
hvis du når du har tastet mad og drikkevarer ser skemaet for oversigten , så er der ved siden af ,det lille ord mad som du kan klikke på og vupti så kommer skemaet for hvor mange kcal der er i hver enkelt vare. ganske som før.
håber det var til nogen hjælp, ellers har jeg måske misforstået dig.
knus flittiglise
17 år19. juli 2007 kl. 07:48
Lone
administrator
administrator
Hej Maddie,
Jeg kan se, at du ikke har tastet noget ind for i dag. Da jeg ikke selv oplever problemet, bliver jeg nødt til at høre nærmere om, lige præcist hvor du når til.
- Kan du føre varer fra listen til venstre over i din egen liste til højre?
- Bliver du sendt videre når du trykker gem, eller sker der ingenting?
Mvh Lone
Jeg kan se, at du ikke har tastet noget ind for i dag. Da jeg ikke selv oplever problemet, bliver jeg nødt til at høre nærmere om, lige præcist hvor du når til.
- Kan du føre varer fra listen til venstre over i din egen liste til højre?
- Bliver du sendt videre når du trykker gem, eller sker der ingenting?
Mvh Lone
17 år19. juli 2007 kl. 11:49
Lone
administrator
administrator
Evt. vil jeg også gerne høre, hvilke varer du præcist forsøger at gemme :-)
17 år19. juli 2007 kl. 12:08
Crossedeye (slettet)
re: re: problemer med at gemme
Hej Lone
Jeg havde samme problem i morges. Jeg starter altid dagen med en kop kaffe og en smøg :).
1. Problemet var der kun når jeg forsøgte at gemme kaffen som det første og som det eneste.
2. Jeg kunne godt overføre til listen, men kan ikke huske om grammene også kom med.
3. Der var ingen parantes efter tekstlinien i højre liste.
4. Jeg blev sendt videre efter tryk på "gem"
5. Jeg havde valgt "kaffe, instant, drikkeklar" 220g
5. Efter at have tilføjet min morgenmad, kunne jeg godt tilføje kaffen.
Måske fordi kaffen ikke indeholder fedt?
I øvrigt en masse ros for siden. Jeg bruger den primært til at holde øje med at jeg får det min krop skal bruge i løbet af dagen. Jeg har fundet ud af at det hjælper på humøret :)
Hilsen Morten
Jeg havde samme problem i morges. Jeg starter altid dagen med en kop kaffe og en smøg :).
1. Problemet var der kun når jeg forsøgte at gemme kaffen som det første og som det eneste.
2. Jeg kunne godt overføre til listen, men kan ikke huske om grammene også kom med.
3. Der var ingen parantes efter tekstlinien i højre liste.
4. Jeg blev sendt videre efter tryk på "gem"
5. Jeg havde valgt "kaffe, instant, drikkeklar" 220g
5. Efter at have tilføjet min morgenmad, kunne jeg godt tilføje kaffen.
Måske fordi kaffen ikke indeholder fedt?
I øvrigt en masse ros for siden. Jeg bruger den primært til at holde øje med at jeg får det min krop skal bruge i løbet af dagen. Jeg har fundet ud af at det hjælper på humøret :)
Hilsen Morten
17 år19. juli 2007 kl. 12:39
Crossedeye (slettet)
re: re: re: problemer med at gemme
Forresten, ADT for kalium står nu til 3,5 mg. Skulle det ikke have været 3500 mg, eller 3.5g ?
17 år19. juli 2007 kl. 12:51
Lone
administrator
administrator
re: re: re: problemer med at gemme
Hej Morten,
Jeg har lavet et par små ændringer. Jeg håber, at dette har fjernet fejlen - jeg kan i al fald godt indtaste "kaffe, instant, drikkeklar" 220g
nu :o)
Ellers må I lige sige til, for jeg får ikke fejlen selv lige pt - og så er den lidt svær at opdage ;-)
Dejligt at høre, at programmet også hjælper på humøret ... det hjælper videre på mit :-)
Mvh Lone
Jeg har lavet et par små ændringer. Jeg håber, at dette har fjernet fejlen - jeg kan i al fald godt indtaste "kaffe, instant, drikkeklar" 220g
nu :o)
Ellers må I lige sige til, for jeg får ikke fejlen selv lige pt - og så er den lidt svær at opdage ;-)
Dejligt at høre, at programmet også hjælper på humøret ... det hjælper videre på mit :-)
Mvh Lone
17 år19. juli 2007 kl. 12:53
Lone
administrator
administrator
re: re: re: re: problemer med at gemme
Du har ret - der skulle stå 3,5g TAK :o)
Jeg tager lige nogle spørgsmål i opløbet her ... der står ikke 3,5g hos alle. Det skyldes, at anbefalingerne er forskellige alt efter alder og køn.
Jeg tager lige nogle spørgsmål i opløbet her ... der står ikke 3,5g hos alle. Det skyldes, at anbefalingerne er forskellige alt efter alder og køn.
17 år19. juli 2007 kl. 16:59
Lone
administrator
administrator
Fejl måske rettet?
Kære Maddie og Morten,
Vil I prøve at se, om I kan gemme indtastninger nu?
Jeg har igen lavet ganske få jursteringer, og jeg håber, at det kan være løst hermed.
Mvh Lone
PS: Der skal klikkes på gem-knappen med musen - det virker ikke længere blot at trykke enter, som det gjorde førhen. Dette har jeg ændret for at gøre indtastningerne nemmere (ved brug af tabulator- og enter-tasterne). Beklager, at det midlertidigt er blevet lidt mere besværligt.
Jeg arbejder i øvrigt tidligst på problemet igen i morgen formiddag, så hvis ikke det virker nu, behøver I ikke se efter igen inden i morgen.
... men jeg håber, at det virker ...
Mvh Lone
Vil I prøve at se, om I kan gemme indtastninger nu?
Jeg har igen lavet ganske få jursteringer, og jeg håber, at det kan være løst hermed.
Mvh Lone
PS: Der skal klikkes på gem-knappen med musen - det virker ikke længere blot at trykke enter, som det gjorde førhen. Dette har jeg ændret for at gøre indtastningerne nemmere (ved brug af tabulator- og enter-tasterne). Beklager, at det midlertidigt er blevet lidt mere besværligt.
Jeg arbejder i øvrigt tidligst på problemet igen i morgen formiddag, så hvis ikke det virker nu, behøver I ikke se efter igen inden i morgen.
... men jeg håber, at det virker ...
Mvh Lone
17 år19. juli 2007 kl. 17:39
Crossedeye (slettet)
re: Fejl måske rettet?
Hej Lone
Jeg prøvede lige at fjerne alle mine indtastninger og kun indtaste kaffen - og det virkede som det skulle :)
I øvrigt rigtig godt at du har tilføjet Natrium. Det er virkelig en fornøjelse at bruge dit site :)
Hilsen Morten
Jeg prøvede lige at fjerne alle mine indtastninger og kun indtaste kaffen - og det virkede som det skulle :)
I øvrigt rigtig godt at du har tilføjet Natrium. Det er virkelig en fornøjelse at bruge dit site :)
Hilsen Morten
17 år19. juli 2007 kl. 21:55
Jeg kan læse, at du har lavet nye opdateringer.
Tror du, at det kan være derfor, at jeg ikke kan gemme data nu. Når jeg fx skriver kaffe, kommer det frem, jeg lægger det over, men det kan så ikke gemmes. Der er så ingen data at beregne ud fra. Kan det være noget jeg pludselig gør forkert?
Hilsen Maddie