#1 af Sarana14 (slettet)
Trampoliner ?
Du læser en tråd i debat > madital.dkSarana14 (slettet)
Trampoliner ?
Jeg syntes det burder lægges et punkt eller flere ind i motionslisten med at hoppe på trampolin. Jeg hopper selv hver dag og har lidt svært ved at skrive det på mine motionslister.
17 år12. juli 2007 kl. 13:42
bruger slettet
re: Trampoliner ?
Hey
giver det overhovedet noget det med trampolin det er jo den der gør abejdet for en . bare et spørgsmål
giver det overhovedet noget det med trampolin det er jo den der gør abejdet for en . bare et spørgsmål
17 år12. juli 2007 kl. 20:01
Sarana14 (slettet)
re: re: Trampoliner ?
jeg er faktisk ikke sikker, men når jeg hopper bliver jeg forpustet og hvis jeg gør det for længe kan jeg godt få ondt i mavemusklerne eller lægmusklerne.
(Jeg håber da det virker!)
Og forresten; min trampolin er 4 meter i diameter og meget stram, føler i hvertfald det hjælper en del...
(Jeg håber da det virker!)
Og forresten; min trampolin er 4 meter i diameter og meget stram, føler i hvertfald det hjælper en del...
17 år12. juli 2007 kl. 20:26
anvlyn (slettet)
Ville også være rart med et tal for "cirkel-træning" - kombineret styrke/konditionstræning.
Men det der trampolin - hvis man får sved på panden og pulsen op, må det jo tælle for noget.
Måske noget a la high impact aerobic - det er også noget med at hoppe ?
Men det der trampolin - hvis man får sved på panden og pulsen op, må det jo tælle for noget.
Måske noget a la high impact aerobic - det er også noget med at hoppe ?
17 år12. juli 2007 kl. 21:47
Lone
administrator
administrator
Kan med glæde meddele, at der kommer flere aktiviteter på, når jeg opdaterer næste gang :-)
Inklusiv trampolin og der var vist også flere forskellige styrke/konditionstræning at vælge imellem.
Men jeg har lige et par ting/funktioner mere, som jeg vil have tilføjet, inden jeg uploader den nye version.
Mvh Lone
Inklusiv trampolin og der var vist også flere forskellige styrke/konditionstræning at vælge imellem.
Men jeg har lige et par ting/funktioner mere, som jeg vil have tilføjet, inden jeg uploader den nye version.
Mvh Lone
17 år13. juli 2007 kl. 00:06
Sarana14 (slettet)
Det lyder virkelig skønt; så kan jeg få meget mere styr på hvor meget jeg motionerer! (:
Det vil jeg glæde mig til! Har du nogen anelse om hvornår den nye version vil blive uploadet?
Det vil jeg glæde mig til! Har du nogen anelse om hvornår den nye version vil blive uploadet?
17 år13. juli 2007 kl. 01:11
Lone
administrator
administrator
Det bliver nok omkring sidst i denne måned.
Mvh Lone
Mvh Lone
17 år13. juli 2007 kl. 11:09
nuzz (slettet)
Er vandgymnastik også en af de ting du tilføjer? ellers vil jeg da gerne opfordre til at du tager det med.
17 år17. juli 2007 kl. 01:00