Trampoliner ?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Trampoliner ?
Jeg syntes det burder lægges et punkt eller flere ind i motionslisten med at hoppe på trampolin. Jeg hopper selv hver dag og har lidt svært ved at skrive det på mine motionslister.
17 år12. juli 2007 kl. 13:42
re: Trampoliner ?
Hey
giver det overhovedet noget det med trampolin det er jo den der gør abejdet for en . bare et spørgsmål
17 år12. juli 2007 kl. 20:01
re: re: Trampoliner ?
jeg er faktisk ikke sikker, men når jeg hopper bliver jeg forpustet og hvis jeg gør det for længe kan jeg godt få ondt i mavemusklerne eller lægmusklerne.
(Jeg håber da det virker!)
Og forresten; min trampolin er 4 meter i diameter og meget stram, føler i hvertfald det hjælper en del...
17 år12. juli 2007 kl. 20:26
Ville også være rart med et tal for "cirkel-træning" - kombineret styrke/konditionstræning.
Men det der trampolin - hvis man får sved på panden og pulsen op, må det jo tælle for noget.
Måske noget a la high impact aerobic - det er også noget med at hoppe ?
17 år12. juli 2007 kl. 21:47
Kan med glæde meddele, at der kommer flere aktiviteter på, når jeg opdaterer næste gang :-)

Inklusiv trampolin og der var vist også flere forskellige styrke/konditionstræning at vælge imellem.

Men jeg har lige et par ting/funktioner mere, som jeg vil have tilføjet, inden jeg uploader den nye version.

Mvh Lone
17 år13. juli 2007 kl. 00:06
Det lyder virkelig skønt; så kan jeg få meget mere styr på hvor meget jeg motionerer! (:
Det vil jeg glæde mig til! Har du nogen anelse om hvornår den nye version vil blive uploadet?
17 år13. juli 2007 kl. 01:11
Det bliver nok omkring sidst i denne måned.

Mvh Lone
17 år13. juli 2007 kl. 11:09
Er vandgymnastik også en af de ting du tilføjer? ellers vil jeg da gerne opfordre til at du tager det med.
17 år17. juli 2007 kl. 01:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });