Gram ?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Gram ?
Hej. Jeg er ny ! Jeg ville indtaste mit madforbrug for i dag, men hvordan ved man hvor mange gram f.eks. et stk. brød vejer - det skal man jo skrive ?
17 år30. juni 2007 kl. 21:57
re: Gram ?
Hej
Velkommen her... der er kun et at gøre frem med vægten og veje hvad du spiser... hvis du vil vide nøjagtig hvad det vejer... der er forskel hvor tyk man skær brødet.. ik.
Held og lykke og ellers spørg bare hvis vi kan hjælpe
Mvh beta

17 år30. juni 2007 kl. 23:13
re: Gram ?
Det er vigtigt - i en kortere periode - at veje maden af, for det er ganske rigtigt, at der er forskel på tykkelser mv. Når du først har gjort det en lille uge (eller noget) så bliver det nemmere at sjusse sig frem.

Men har du ikke vejet det - så kan jeg fortælle, at jeg normalt spiser en skive på 50 g. Det er sådan en "gennemsnitsskive".

Mange hilsner
pernille
17 år1. juli 2007 kl. 09:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });