#2 af bruger slettet
Udvikling af Madital.dk
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: Udvikling af Madital.dk
Hej... Tak i lige måde.. Tak endnu en gang for en kanon hjemmeside. Jeg er dyby taknemmelig!!
Nyd sommeren.
Nyd sommeren.
17 år16. juni 2007 kl. 17:34
Nillleper (slettet)
re: re: Udvikling af Madital.dk
Det er altså ultra fedt, at du vil blive ved med at gøre madital.dk til et endnu bedre sted, end det allerede er i forvejen.
Jeg er dig dybt taknemmelig for, at du stiller denne side til rådighed - med dine programmeringsevner.. Det er lige hvad alle, der ønsker at tabe sig, burde benytte sig af.
Mange hilsner
Pernille
Jeg er dig dybt taknemmelig for, at du stiller denne side til rådighed - med dine programmeringsevner.. Det er lige hvad alle, der ønsker at tabe sig, burde benytte sig af.
Mange hilsner
Pernille
17 år17. juni 2007 kl. 11:04
bruger slettet
Udvikling af Madital.dk. Svar på debatter øverst?
Tænkte bare på at det kunne være rart hvis de debatter der er nye svar på lå øverst. Der kunne jo godt være noget spændende at svare på som ligger på omme på side 2-3 stykker. Men jeg personligt glemmer at gå om og se om der er svaret længere omme. Så hvis man har svaret på en debat der ligger længere omme, så skal man jo ikke forvente der er nogen respons. Og så er man jo nødt til at oprette en ny debat med samme emne, og så gider man jo ikke rigtig svare igen...
Håber det er forståeligt det jeg mener... Det kunne være rart hvis det ikke er for kompliseret at lave.
Håber det er forståeligt det jeg mener... Det kunne være rart hvis det ikke er for kompliseret at lave.
17 år18. juni 2007 kl. 15:09
Lone
administrator
administrator
re: Udvikling af Madital.dk. Svar på debatter øverst?
kami13: Tak for det gode forslag. Det vil jeg kigge nærmere på.
Mvh Lone
Mvh Lone
17 år21. juni 2007 kl. 10:57
administrator
Jeg har nu endelig fået sommerferie og er gået i gang med at udvide Madital.dk.
I vil se opdateringer inden længe.
Rigtig god sommer :-)
Mvh Lone