Chatten

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Chatten
Hej.. Chatten bliver jo ikke meget besøgt.. kunne man ikke lave den ude på siden af billedet eller andet, så man altid kan se den f.eks. når man taster madindtag ind? Så kan man se om nogen er på, og man kan ordne noget imens. Ofte er man inde og kigge når man er på siden, men der er ikke nogen, det er jo egenlig ret usansynlig man lige er 2 som kigger samtidig. Man bliver der jo ikke og venter, hvis man er den eneste.. Lidt synd den ikke bliver brugt ret meget, for idéen er jo god..
17 år14. juni 2007 kl. 20:08
re: Chatten
Det var en rigtig god ide.
Jeg kigger nemlig tit men har endnu ikke mødt en eneste online...
17 år15. juni 2007 kl. 07:45
re: re: Chatten
Hej igen Lone.. Har du planer om at lave chatten om? Er bare inde flere gange helt alene ;-(
Men stadig super ros.. Har tabt 4,9 kg siden d. 22/5 og er blevet en del klogere. Prioterer min kost nu og er blevet en del sundere, og har da også fået chokolade, is m.m. Men ved så hvad resten af dagen skal bestå af :-) Så super tak.
17 år26. juni 2007 kl. 16:10
re: re: re: Chatten
Hej Mianne,

Jeg tror folk går ind på chatten, hvis de gerne vil chatte, så jeg har ikke i sinde at lave den om. Man kan i øvrigt altid se i den lille parantes nederst på siden, hvor der står "Online brugere: x (y)".

y angiver hvor mange der er på chatten.

Men jeg har andre gode ændringer på vej, så som
- et par vitaminer/mineraler til
- forum bliver lavet om således at besvarede tråde kommer øverst
- man kan selv indtaste kalorier direkte ind i motionsdelen
- bedre manøvrering fra andre browsere end internet explorer

Jeg tager på ferie fra torsdag meget tidligt, men I kan godt glæde jer til om 2-3 uger, når jeg uploader de nye ændringer :-)

Mvh Lone
17 år26. juni 2007 kl. 17:55
re: re: re: re: Chatten
Ja men hvis der står 0 i parantesen, så går man jo ikke ind og det gør andre jo heller ikke.. Ergo den står uberørt.. Lidt ærgeligt, men det bestemmer du jo..
Men så bruger jeg bare det jeg hele tiden har gjort.
17 år26. juni 2007 kl. 19:42
re: re: re: re: re: Chatten
Jeg ved bare ikke lige, hvordan man skulle gøre det bedre lige pt.

For jeg synes ikke, at der skal chat på hver side.

Men det kan være en af os får en genial idé en dag. Eller også har folk blot ikke lyst til at chatte?

Du kan jo lave et indlæg, som spørger hvor mange som er interesserede i chatten? Og evt. opfordre til at gå derind...
17 år26. juni 2007 kl. 19:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...