kan man tage udgangspunkt i kcal i stedet

Du læser en tråd i debat > madital.dk

kan man tage udgangspunkt i kcal i stedet
Jeg er gravid og skriver min mad ind her, fordi jeg er ved at luge ud i sukkeret og så alt for nemt får for få kcal, og det er jo ikke min mening at tabe mig.
Men jeg kan heller ikke lide at have en vægt som mål, da det jo ikke er til at vide hvordan det udvikler sig med vand osv.
Så er det muligt at jeg et sted kan skrive at jeg skal have x antal kcal om dagen, og så følge om det mål er opnået? Altså lidt ligesom man kan ændre ADT for vitaminer og mineraler?
17 år10. juni 2007 kl. 09:23
re: kan man tage udgangspunkt i kcal i stedet
Du skal blot lade være med at sætte dig et mål.

Så får du at vide, hvor mange kalorier du har indtaget.
... og hvor mange du har forbrændt.

Så kan dit personlige mål være at gå efter de 1700 i kalorier indtaget i oversigten.

Mvh Lone
17 år13. juni 2007 kl. 15:23
re: re: kan man tage udgangspunkt i kcal i stedet
hov, de 1700 kcal var bare et eksempel ... :-)
17 år13. juni 2007 kl. 15:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });