Er det muligt for to brugere at dele varer og opskrifter? Min kæreste og jeg benytter begge systemet, men vi finder det lidt omstændigt at skulle taste alle varer og opskrifter ind to gange. Kunne der eventuelt laves en funktion hvor man automatisk deler varer og opskrifter i en gruppe?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Er det muligt for to brugere at dele varer og opskrifter? Min kæreste og jeg benytter begge systemet, men vi finder det lidt omstændigt at skulle taste alle varer og opskrifter ind to gange. Kunne der eventuelt laves en funktion hvor man automatisk deler varer og opskrifter i en gruppe?
På forhånd tak!