Copyright

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Copyright
Hej Lone..

Jeg skal til eksamen i hjemkundskab på lærerseminariet i næste uge, og i den forbindelse skal jeg bruge nogle kostberegninger i et lille opskrifthæfte jeg har udarbejdet om sunde madpakker til børn.

Derfor vil jeg lige høre om det er i orden, at jeg i den forbindelse kopierer nogle grafer og tabeller fra siden over i dette?

Der vil selvfølgelig være kildeangivelse i opgaven.

MVH Tina

17 år29. maj 2007 kl. 18:40
re: Copyright
Hej Tina,

Det er du meget velkommen til.

Selve dataene om fødevarer og deres indhold er fra:
© Fødevaredatabanken, version 6.0, juni 2005

Held og lykke til dig ;-)

Mvh Lone
17 år30. maj 2007 kl. 23:37
re: re: Copyright
Mange tak...

Dit program er nemlig bare så meget nemmere at gå til end det jeg har adgang til på skolen, og så er det meget mere overskueligt med oversigter og grafer.
17 år2. juni 2007 kl. 18:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });