I tvivl om indtastning af motion

Du læser en tråd i debat > madital.dk

I tvivl om indtastning af motion
Jeg er ved at indtaste min motion, men jeg har lidt svært ved at gennemskue hvordan....
Fx. løber jeg 20 min, ca 3 x om ugen. Skal jeg så indtaste dette på de aktuelle dage, eller kan jeg indtaste det i en slags ugeskema?
17 år23. maj 2007 kl. 19:27
re: I tvivl om indtastning af motion
Indtastningerne er for én dag - ligesom indtastning af mad.

Du kan oprette motionslister, hvis dine dage minder meget om hinanden. Så er det nemt at tilføje.

Hvis du helt lader være med at indtaste motion nogle dage, vil programmet regne med dit gennemsnitlige aktivitetsniveau, som du satte, da du oprettede dig som bruger.

Mvh Lone
17 år23. maj 2007 kl. 21:36
re: re: I tvivl om indtastning af motion
Tak for svaret :-)
Men jeg er lige nødt til at spørge, hvordan jeg opretter de motionslister....? For det synes jeg ikke lige, at jeg kan se nogen steder...
17 år23. maj 2007 kl. 21:56
re: re: re: I tvivl om indtastning af motion
Hov, altså, jeg kan godt se at jeg kan indtaste under Ny Liste ;-), men hvad så hvis dagene er forskellige??
Undskyld at jeg spørger så dumt, men jeg er ikke så kvik til det her :-)))
17 år23. maj 2007 kl. 21:58
re: re: re: re: I tvivl om indtastning af motion
Nej, nu bliver det næsten pinligt :-))

Men bare glem mine spørgsmål. Jeg HAR fundet ud af det selv :-))
17 år23. maj 2007 kl. 22:03
re: re: re: re: re: I tvivl om indtastning af motion
Ha ha, det er ok, du spørger bare ;-)
17 år24. maj 2007 kl. 08:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });